Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت‌های آموزشی شورای عالی قرآن در سال ۱۴۰۰ ذیل سه برنامه تخصصی شامل: "ارتقاء قاریان و دعاخوانان"، "دوره‌های تخصصی اقراء" و "آموزش غیرحضوری" تدارک شده است.

بر اساس این گزارش، دوره آموزش غیرحضوری یکی از این برنامه‌هاست که با هدف رشد و پیشرفت فنی تلاوت قاریان برگزیده در طرح ارزیابی دوره‌های گذشته، به منظور موفقیت ایشان در مقاطع و درجات بالاتر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه آموزش غیرحضوری که سومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد ،۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی دارنده گواهی نامه تخصصی در درجات ۳ و ۴، در پنج گروه مجزا با حضور اساتید ممتاز عضویت دارند و به صورت مجازی و با تعامل دوسویه از آن بهره‌مند می‌شوند.

جلسات آموزشی یک نوبت در ماه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. در پایان هر ماه نیز قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج گانه داشته باشند تعیین و معرفی می‌شوند.

در سومین دوره آموزش غیرحضوری، رضا محمدپور، نصرت‌الله حسینی، علی قاسم آبادی، حسن مختاری و علی اکبر کاظمی به عنوان مدرس و تحلیلگر تلاوت مشارکت دارند. در اولین جلسه این دوره که در روزهای گذشته پایان یافت، مهدی رحیمی از اصفهان، مصطفی قاسمی از مازندران، سید علی موسوی فرحبخش از کرمان، محمد مرندی از اصفهان و سیدروح‌الله هاشمی از خراسان رضوی به عنوان قاریان برگزیده خردادماه تعیین شدند.

کد خبر 5230012 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی قاسمی قران قرآن کریم محمد مرندی مهدی رحیمی شورای عالی قرآن خراسان رضوی انتخابات 1400 شهادت امام صادق ع امام خمینی ره قرآن قرآن کریم حوزه علمیه آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران شیعه دهه کرامت قیام 15 خرداد مشارکت مردم در انتخابات سالروز ارتحال امام خمینی امام صادق ع آموزش غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت