Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:59:13 GMT

موانع دست و پاگیر در بخش کشاورزی باید رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۷۸۳

موانع دست و پاگیر در بخش کشاورزی باید رفع شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مرتضی حنیفه‌زاده، روز سه‌شنبه در نشست بررسی موانع تولیدات بخش کشاورزی استان قزوین که با حضور معاونان و  مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات باغستان این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: گاهی اوقات اصلی‌ترین موانع همین قوانینی هستند که مسئولان باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: متاسفانه در برخی موارد قوانین را به گونه‌ای وضع یا تفسیر کردند که متهم اول وزارت جهادکشاورزی شناخته می‌شود در حالی که نقش نهادهای دیگر و متولیان اصلی مغفول مانده و کسی هم به آن‌ها توجه نمی‌کند. 

حنیفه‌زاده با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به نوعی وزارت معیشت مردم نیز محسوب می‌شود، یادآور شد: خیلی‌ها تصور می‌کنند که کار جهاد کشاورزی صرفا تولید است، در حالی که ما باید در حوزه رفع موانع، تسهیل امور و هدایت مردم نیز فعالیت کنیم که بخشی از آن مربوط به اقدامات فرهنگی است.

او بیان کرد: مواردی هم بوده که متقاضی برای گرفتن مجوز پرورش قرقاول با ۲۰۰ یا ۳۰۰متر مربع کاستی در زمین مواجه شده و قانون نیز هیچ راهکاری برای ان ارایه نداده و اینگونه موارد باید رفع شود تا دستور مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی محقق شود.

مشاور وزیر جهادکشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: معیشت مردم این روزها نباید به خاطر موانع کوچک با نوسان مواجه شود و این دغدغه را باید در تمام بدنه سازمان جهاد تقویت کرد.

46

کد خبر 1523226

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید