Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروردین ماه بود که بعد از اردوی تیم ملی ایران در ایام نوروز، سردار آزمون مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت و از وضعیت تیم ملی ایران گفت. این گفتگو جمعه ۱۳ فروردین ماه از طریق رسانه طرفداری منتشر شد و مورد توجه فوتبال دوستان قرار گرفت. حالا ماه ها از این مصاحبه می گذرد و پیشگویی های سردار آزمون کم کم در حال رخ دادن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، روزی که مقابل سردار آزمون از او در خصوص تیم ملی پرسیدیم، صحبت های جالبی را بیان کرد. آن روزها که فضای بین هواداران و رسانه ها در خصوص تیم ملی چندان جالب نبود و خیلی ها به این تیم ملی امیدوار نبودند، سردار آزمون با قاطعیت گفت تیم ملی به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی می شود.

سردار آزمون همچنین معتقد بود ایران در دور رفت به این علت مقابل عراق و بحرین به مشکل خورد که برنامه نداشت و این تیم ها را تیم های تاپی نمی دانست. سردار وقتی دوربین خاموش بود هم با قاطعیت اعلام کرد تیم ملی ایران در منامه حق بحرین را کف دستش می گذارد. سردار به قول خود عمل کرد و ستاره بازی ایران و بحرین شد.

حالا که تیم ملی ایران شب گذشته با ۳ گل بحرین را در منامه شکست داده تا طلسم منامه شکسته شود، بد نیست بار دیگر صحبت های آن موقع سردار آزمون را مرور کنیم:

 

اگر بخواهم رک و رو راست باشم، فضایی که بین اهالی فوتبال و رسانه ها می بینم، خیلی به این تیم ملی امیدوار نیستند ولی روی توانایی بازیکنانی مثل شما و مهدی طارمی حساب کردند.

صد در صد من و مهدی با کمک بازیکنان کناری می توانیم موفق باشیم و اگر آن ها نباشند ما هیچ هستیم. همه ما مثل برادر هستیم و به یکدیگر کمک می کنیم. ببینید در ایرانی ها متاسفانه قلب جنگجو و جنگندگی کم شده، بجنگیم و قوت قلبی بدهیم یا روحیه خوبی بدهیم ولی من خیلی امیدوار هستم و می گویم به عنوان تیم اول صعود می کنیم. چرا نه؟

خیلی خوب است.

همه فوتبالیست هایی که اکنون کنار من بازی می کنند و من کنار آن ها بازی می کنم، همه قلب های جنگنده ای دارند. باید بحرین و عراق و… را ببریم، برزیل که نیستند.

این حس بین تمام بازیکنان هست؟ چون دیروز که با مهدی طارمی صحبت می کردم به نظر می آمد ناراحت بود چون او می گفت بازیکنان باید بدانند اینجا تیم ملی است و خونه خاله نیست. شاید این حس را برداشت کرده بود. الان این موضوع قلب جنگنده بین همه بازیکنان، وجود دارد؟

همه ما باید صد در صد باید بدانیم داریم برای کجا بازی می کنیم؟ برای یک کشور و مردم بازی می کنیم ولی من دوست دارم مردم هم قوت قلبی شوند و ناامید نشوند. چرا ما باید ناامید بشویم؟ من جلوی بحرین و عراق بازی کردم، به خدا تیم تاپی نیستند. ما چرا آنموقع بد کار کردیم و باختیم؟ چون ما برنامه نداشتیم. حساب کنید روی بی برنامگی چگونه ما را بردند. اگر برنامه داشته باشیم صد در صد می توانیم راحت آن ها را ببریم. آن ها تیم های تاپ آسیایی مثل ژاپن و کره نیستند ولی خب برنامه ریزی می خواهد و مطمئن هستم این اتفاق با اسکوچیچ شدنی است، چرا نشود؟

 

مصاحبه کامل سردار آزمون هم از طریق لینک زیر قابل مشاهده است: سردار آزمون مقابل دوربین طرفداری: باید بحرین و عراق را ببریم، برزیل که نیستند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

رسانه روسی زنیت را بهترین باشگاه دوران حرفه‌ای سردار آزمون از نظر عملکرد فنی می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت چمپیونات روسیه در بخشی از گزارش خود درباره خریدهای موفق زنیت سن‌پترزبورگ از روبین‌کازان در طول سالیان اخیر با اشاره به سردار آزمون نوشت: آزمون پیش از پیوستن به زنیت در دو دوره زمانی مختلف برای روبین‌کازان بازی کرد.

روبین کازان نخستین تیم دوران حرفه‌ای سردار آزمون بود که سال  2013 از جوانان سپاهان ایران به لیگ برتر روسیه آمد. در تابستان، نخستین بازی این مهاجم برای روبین‌کازان در لیگ اروپا برابر یاگودینا صربستان بود. سردار در طول دو فصل در کازان، 32 بازی انجام داد که در آنها 7 گل به ثمر رساند. سپس قربان بردیف (سرمربی) او را به مدت دو سال به روستوف برد و در سال 2017 به همراه مربی خود به روبین بازگشت. این بازیکن ایرانی در یک فصل و نیم تنها 10 بار گلزنی کرد و در ژانویه 2019 با قراردادی 12 میلیون یورویی راهی زنیت سن‌پترزبورگ شد.

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

در ادامه این گزارش آمده است: سردار آزمون در زنیت توانست نمایش کاملی از خود را داشته باشد. در طول 3.5 سال، سردار 62 گل در 104 بازی به ثمر رساند؛ او یک کابوس برای مدافعان تیم‌های لیگ برتر روسیه بود. آزمون با زنیت 4 قهرمانی متوالی لیگ برتر و همچنین جام حذفی و دو سوپر جام روسیه را به دست آورد. در ژانویه 2022، آزمون 6 ماه پیش از پایان قراردادش به بایرلورکوزن فروخته شد؛ البته سردار آزمون در بایرلورکوزن و همچنین به صورت قرضی در رُم هرگز به یک بازیکن کلیدی و اصلی تبدیل نشد. بدون تردید زنیت بهترین باشگاه در دوران حرفه‌ای سردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد