Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پلیس آگاهی استان کرمان ضمن شناسایی و انهدام باند سه نفره جعل اسناد دولتی ‌و زمین هایی که در اصالت اسناد آنها شبهه وجود داشته است، موفق به کشف کلاهبرداری ۶ هزار میلیارد تومانی این افراد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند زمین های دولتی و اراضی فاقد اسناد دارای اصالت کافی را در نقاط مختلف شهر شناسایی کرده و با تنظیم اسناد جعلی اقدام به فروش آنها می کرده اند که بخش زیادی از این اراضی در منطقه الغدیر شهر کرمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی قاتلان مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه از دستگیری عاملان قتل در خیابان ابوذر شهر کرمان نیز خبر داد و گفت: در ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری قتل مسلحانه ای در خیابان ابوذر رخ داد که در جریان این واقعه افرادی که با فرد خاصی اختلاف داشتند، به قصد انتقام جویی اقدام به تیراندازی کردند که سه نفر از رهگذران بی گناه هدف قرار گرفتند و در نهایت یکی از مجروحان این حادثه در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

سردار ناظری ادامه داد: عاملان این جنایت (سه نفر) با استفاده از تاریکی شب و با خودروی فاقد پلاک از صحنه جنایت فرار کرده بودند و در حالی که هیچ سرنخی در محل جنایت وجود نداشته اما کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی خود در کمتر از ۴۸ ساعت آنها را شناسایی و در مدت زمان ۱۰ روز پس از وقوع حادثه، آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که عاملان این حادثه پس از دستگیری، به جرم خود اعتراف کرده اند، یادآور شد: طبق دستور مقام قضایی هشت نفر از افرادی که با مجرمین این واقعه در نگهداری سلاح، مخفی کردن متهمان و سایر موارد مرتبط همکاری داشته اند نیز بازداشت شده اند.

سارقان فرا استانی در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین گفت: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت اموال آنها، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

سردار ناظری تصریح کرد: در جریان این پرونده، اعضای این باند سرقت با معرفی خود به عنوان پیمانکار ساختمانی، مصالح و اقلام ساختمانی را واحدهای صنفی خریداری کرده و به محض انتقال به خودروی خود از محل متواری می شدند.

وی با اشاره به طرح پرونده های مشابه در این زمینه در سایر استان های کشور، بیان کرد: اعضای این باند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از مبادی خروجی استان کرمان دستگیر و اقلام سرقتی از آنها کشف شده است.

وی یادآور شد: این سارقان تاکنون در هشت استان کشور اقدامات مجرمانه خود را تکرار کرده و در پنج شهرستان استان کرمان نیز فعالیت مجرمانه انجام داده اند.

وی با بیان این مطلب که ارزش ریالی اقلام سرقتی توسط این باند ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: پرونده قضایی مربوطه در کرمان تشکیل شده و با صدور نیابت قضایی در سایر استان ها دنبال می شود.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کلاهبرداری نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کلاهبرداری خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کلاهبرداری نیروی انتظامی کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به بانوان مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آن‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان سردار ناصر فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، اظهار داشت: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

او با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی