Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایرنا" حمید القاصی مهر" روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: ماموران اداره کل اطلاعات لرستان در حین ایست و بازرسی در حوزه استحفاظی خود از یک خودروی تریلی نفت کش ۲۹ هزار و۱۵۰ لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پس از صورتجلسه پرونده متشکله به اداره کل تعزیرات حکومتی استان لرستان ارجاع داده شد، افزود: شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد و شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی لرستان با بررسی اوراق و محتویات پرونده و پیگیری‌ها و بررسی‌ها و اخذ اظهارات و با عنایت بند پ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شعبه کالای مکشوفه ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القاصی مهر ادامه داد: متهم به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۸۱۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۹۰۰ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم و رای صادره  توسط اجرای احکام اجرا و وصول شد.

برچسب‌ها کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی لرستان کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند