Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین نوبت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم که عصر امروز سه شنبه ۱۸ خرداد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، همچون مناظره اول، حواشی روی داد.

به گزارش مشرق، در دومین نوبت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم که عصر امروز سه شنبه ۱۸ خرداد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، همچون مناظره اول، حواشی روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم این حاشیه‌ها به شرح ذیل است:

* محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی پیش از آغاز مناظره و در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در بدو ورود به محل مناظره، کنایه و هجمه به سید ابراهیم رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات را آغاز کردند.

* مهرعلیزاده همچون مناظره اول، امروز هم در شمارش قرعه‌ها دچار اشتباه شد و در حالی که تنها «هفت» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت می‌کنند،‌ از مجری قرعه‌کشی خواست که قرعه شماره «هشت» را برایش بیرون بیاورد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 سعید جلیلی عبدالناصر همتی محسن مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی رئیسی مناظره انتخابات مهرعلیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

به گزارش پارس نیوز ، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

 

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

 

دیگر خبرها

  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم