Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:06:34 GMT

واکنش مرتضی حیدری به شوخی فضای مجازی با سوالاتش

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۵۵۸۶

واکنش مرتضی حیدری به شوخی فضای مجازی با سوالاتش

به گزارش ایسنا، مرتضی حیدری که پیش از آغاز اجرای مناظره دوم صحبت می کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون اتفاق افتاده که کاندیداهای ریاست جمهوری با او به عنوان مجری مناظره تماس بگیرند و درباره سوال‌های مناظره بپرسند؟ گفت: نه؛ تاکنون که همچنین موردی نبوده است.

مجری مناظره‌های انتخاباتی در واکنش به منتشر شدن محتوایی در فضای مجازی، تحت عنوان مجموعه سوالات مرتضی حیدری طی ۱۰ دوره، عنوان کرد: نمک فضای مجاز به همین چیزهاست؛ هنوز که ۱۰ دوره نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در ویدئوی کوتاهی که توسط سازمان صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده است، همچنین پیش بینی کرد که دومین مناظره از سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهتر و پربیننده تر از مناظره قبلی خواهد بود و در این زمینه توضیح داد: هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می‌شویم، صف آرایی نامزدها و طرفدارانشان و توجه مردم به موضوعات انتخاباتی بیشتر می‌شود.

او در پایان گفت: امیدوارم مردم از تماشای مناظره لذت ببرند و مهم تر از آن این مناظره‌ها به انتخاب بهتر مردم کمک کند.

دومین مناظره انتخاباتی ساعت ۱۷ روز سه شنبه ـ ۱۸ خرداد ماه ـ در صداوسیما برگزار می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد