Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین عبدالناصر همتی پیش از آغاز مناظره ها گفت: در مناظره قبلی ۲۹ بار به من تهمت و افترا زدند اما به رقیب اصلی من جایزه ۵ دقیقه‌ای دادند. 

محسن رضایی هم گفت: ۱۴۰۰ سال گشایش ملت ایران خواهد بود. ان شالله ناراحتی ها کنار می رود و دوباره لبخند به چهره مردم می آید و مردم شاهد آغاز جدیدی در زندگی خود خواهند بود و به سوی جهش‌های مهم حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مهرعلیزاده هم با اعتراض به وقت اضافی که برای ابراهیم رئیسی در نظر گرفته شده است گفت: شنیده ام قرار است به نامزدی خاص دوپینگی ۵ دقیقه ای بدهند.

علیرضا زاکانی گفت: ????قول می‌دهم که اگر کار برای کار اولی‌ها جور نشد، ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به آنها پرداخت شود. ????به مردم قول می‌دهم در سال اول دولت اقدام و اصلاح ریشه فقر مطلق را در کشور بکنم و بعد از دو سال اول کسی درد بی‌پولی نکشد.

سعید جلیلی گفت: امیدوارم در مناظره دوم درباره جمعیت روستایی، زنان، جوانان و ورزش صحبت  و مسائل طرح شود.

سید ابراهیم رئیسی گفت: رقیبم علاوه بر فساد و ناکارآمدی، وضع موجود و بداخلاقی های سیاسی است، ????اگر مشکلات مردم با بداخلاقی ها و اتهام زنی حل می شد که وضعیت کشور اینگونه نبود.????از ۵ دقیقه مهلت قانونی که کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای جواب به ادعای نادرست داده است، استفاده نخواهم کرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی هم گفت: در این مناظره هم تلاش خواهم کرد برنامه های اصلاحی دولت سلام را معرفی کنم،????کسی که دستش پر است، آن قدر حرف برای گفتن دارد که نیازی به حاشیه پردازی نیست.???? امیدوارم دوستان بیشتر به متن بپردازند تا حاشیه

در حال تکمیل...

کد خبر 606248 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مناظره

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مناظره ۵ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران