Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید منصور بیدکی دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با اشاره به اینکه این رویداد علمی در نوع خود بزرگترین رویداد علمی نساجی و پوشاک در کشور است، گفت: دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در روز‌های ۱۹ و ۲۰ خردادماه به صورت مجازی به میزبانی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد و انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در دو روز متوالی نزدیک به ۳۱۴ مقاله از بیش از ۵۰ مرکز آموزشی و پژوهشی مرتبط با صنعت نساجی و پوشاک کشور در حضور بیش از ۶۰۰ نفر از متخصصین و دانش پژوهان این عرصه در تارنمای www.intec۱۲.ir می‌شود.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با تاکید بر اینکه نمایشگاه مجازی در تارنمای کنفرانس در دسترس بوده و پذیرای بازدید کنندگان و شرکت‌های فعال در عرصه مهندسی نساجی و پوشاک است، بیان داشت: این نمایشگاه برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها مهیا شده است.

بیدکی ادامه داد: در این نمایشگاه مجازی، کتاب‌های مهندسی نساجی و پوشاک و همچنین نمایشگاه تاریخ نساجی در یزد نیز در معرض دید دانش پژوهان قرار گرفته است.

به گفته دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران، در این کنفرانس شش کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی نساجی و پوشاک و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

بیدکی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه چشم انداز تحقیقات جهانی در زمینه مهندسی نساجی، سخنران کلیدی و مدعو از کشور‌های ایران، آمریکا، کانادا، ایتالیا، آلمان، هند و ترکیه برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه و همچنین جلسات ارائه مقالات دعوت شده تا آخرین دستاورد‌های علمی خود را در سطح بین المللی به استحضار شرکت کنندگان در کنفرانس برسانند.

او افزود: همچنین در این کنفرانس پنل‌های تخصصی با عناوین "صنعت نساجی و محیط زیست" و "فناوری‌های نوین در صنعت نساجی" راهکار‌های پیش روی صنعتگران و دانش پژوهان کشور در این زمینه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیدکی در پایان اظهار داشت: شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقمندان از طریق لینک‌های جلسات کنفرانس که در تارنمای دانشگاه یزد به آدرس WWW.YAZD.AC.IR/LINKS قرار خواهد گرفت می‌توانند از بستر آدوب کانکت و همچنین شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و آپارات در این رویداد بزرگ صنعت نساجی و پوشاک کشور شرکت نمایند.
دسترسی به نمایشگاه مجازی کنفرانس در آدرس WWW.INTEC۱۲.IR مقدور است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنفرانس ملی مهندسی فناوری اشتغالزایی جوانان نساجی و پوشاک صنعت نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها