Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلی به موضوع جمعیت روستایی اشاره کرد و گفت: ۲۵ درصد جمعیت ما در روستاها هستند با این حال در همه برنامه‌های صداوسیما حتی یک سؤال هم در این باره از من پرسیده نشد.

سرویس سیاست مشرق - سعید جلیلی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم که با محوریت مسائل «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» در استودیوی مناظرات رسانه ملی برگزار شد، به بیان برنامه‌های خود و نقد برنامه‌های دیگر نامزدها در این حوزه‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی در بدو ورود به صداوسیما در جمع خبرگاران گفت: ان‌شاءالله در مناظره امروز همه تلاش کنیم نظرات خود را مبتنی بر اخلاق در محیطی سالم ابراز کنیم و این مناظره محل تلاقی نظرهای مختلف درباره موضوعات مورد انتظار مردم باشد.

جلیلی با بیان اینکه امیدوارم در این مناظره به برخی موضوعاتی که در این ایام به آن‌ها پرداخته نشده، پرداخته شود، به موضوع جمعیت روستایی اشاره کرد و گفت: ۲۵ درصد جمعیت ما در روستاها هستند با این حال در همه برنامه‌های صداوسیما حتی یک سؤال هم در این باره از من پرسیده نشد.

وی مسائل مربوط به زنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و باید مشخص شود که چه برنامه‌هایی برای آن‌ها وجود دارد و چگونه می‌خواهیم آن‌ها را اجرا کنیم. همچنین مباحثی چون جوانان و ورزش وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخت.

جلیلی تصریح کرد: امیدوارم در مناظره امروز به موضوعاتی که مدنظر مردم است پرداخته شود و پاسخ‌های معتبری که برای این موضوعات وجود دارد مطرح شود و مشخص شود که نامزدها این مسائل را چگونه و با چه تضمیمنی می‌خواهند محقق شود. امیدوارم بتوانیم در محیطی دوستانه نگاه‌های مختلف را بیان کنیم و از نظرات خود دفاع کنیم و مردم هم بتوانند به‌خوبی قضاوت کنند.

*********************

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین اخبار داغ مناظره دوم انتخابات مناظره انتخاباتی سعید جلیلی انتخابات 1400 انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر با شعار «با مشارکت شما سربلندیم» اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، افزود: در این ایام ۲۲۸ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۳۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله گرگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مانور امداد و نجات ویژه تیم هوایی، نشست هم اندیشی با دبیران و نایب دبیران با باشگاه مربیان، اجرای مانور خدمات جهادی، شرکت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش نمازگزاران، انتخابات مجمع کانون طلاب و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

عضویت ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر گلستان

وی یادآور شد: ۳۰ خانه هلال به صورت متمرکز در استان افتتاح خواهد شد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۵ هزار نفر عضو جدید در استان جذب شدند، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر استان عضو شدند که برای تمامی آنها دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گلستان توانست به هزار و ۹۷۴ حادثه امداد رسانی کند که از این تعداد هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه کوهستانی پوشش داده شد.

کد خبر 6098118

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین