Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوشنبه ۱۷ خرداد در ساعات اولیه روز برخی مدیران شهرداری به همراه نماینده دادستان اردبیل و تعدادی از مأموران قضائی و انتظامی در محل شهربازی شورابیل حضور یافته و نسبت به جمع‌آوری تعدادی از وسایل بازی در این مکان اقدام کردند.

به دنبال این اقدام تصاویری از عملیات تخریب و جمع‌آوری این دستگاه‌ها در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر و سبب حساسیت مردم شهر شد تا اینکه در گفت‌وگویی که با رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اردبیل داشتیم علت این اقدام غیراستاندارد بودن و فرسودگی تعدادی از وسایل بازی در شورابیل عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام شیخلووند در توضیح بیشتر این موضوع اظهار کرد: از اوایل سال ۱۳۹۹ با بررسی‌های انجام گرفته و سنجش استاندارد و سلامت دستگاه‌های بازی در شورابیل تعدادی از این دستگاه‌ها در زمره وسایل فرسوده و غیراستاندارد قرار گرفتند که عمر برخی از این دستگاه‌ها حتی به بیش از ۲ دهه نیز می‌رسد.

وی افزود: در همان هنگام با حضور دادستان اردبیل در محل و بررسی صحت و سقم موضوع این مسئله از سوی دستگاه قضائی استان نیز تأیید و حکم قضائی برای جمع‌آوری این دستگاه‌های مشخص صادر شد که بلافاصله بعد از صدور حکم تخلیه شهرداری به جد پیگیر این مسئله بود اما به صورت مداوم با مقاومت مالکان این دستگاه‌ها مواجه بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اردبیل با تاکید بر پایش و بررسی دوره‌ای وسایل بازی در شورابیل گفت: متأسفانه این روند تا اوایل امسال ادامه داشت تا اینکه بالاخره شهرداری اردبیل حکم قلع و قمع از سوی دستگاه قضائی را دریافت و به مالکان اخطار جدی داد اما باز هم با مقاومت شدید مواجه شد.

شیخلووند ادامه داد: طی ۱۵ روز اخیر شهرداری اردبیل ضرب‌الاجل تخلیه به برخی دستگاه‌های بازی در شورابیل داد اما باز هم توجه‌ای به این اخطارهای جدی نشد و نهایتاً در روز ۱۳ خرداد با حضور نماینده دادستان و مدیران شهرداری در محل این دستگاه‌ها جمع‌آوری شدند اما پس از خروج مسئولان از محل مالکان مجدد نسبت به نصب دستگاه اقدام می‌کنند.

وی گفت: همین موضوع سبب شد تا این بار شهرداری اردبیل به صورت جدی در محل حاضر شده و نسبت به جمع‌آوری تعداد ۷ دستگاه بازی که غیراستاندارد و خطرآفرین هستند اقدام کند.

این مسئول هر گونه گمانه‌زنی در این باره را رد و تصریح کرد: شهرداری اردبیل با حکم قضائی و کاملاً قانونی نسبت به جمع‌آوری دستگاه‌ها اقدام کرده است و هیچ گونه ظن و گمان در این باره نباید در سطح شهر باشد.

شیخلووند ضمن ابراز امیدواری از ایجاد اشتغال برای کارگران بیکار شده در این شهربازی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک یک شهربازی جامع و بزرگ در ورودی جدید شورابیل احداث خواهد شد.

کد خبر 5230251

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شهربازی دریاچه شورابیل شهرداری اردبیل انتخابات 1400 ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی اردبیل امام خمینی ره گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بازی در شورابیل شهرداری اردبیل دستگاه ها وسایل بازی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک توسط این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تفکیک پسماندها و لزوم تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت به مراکز ذی‌صلاح، همچنین افزایش مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک و جلب مشارکت آن‌ها برای تفکیک و تحویل اقلام بازیافتی، آموزش‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی و مساجد اجرا و موجب افزایش بازیافت سطح منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در برسی مناطق پانزده‌گانه، آمار مقایسه‌ای پسماند خشک قابل بازیافت جمع‌آوری شده در ایستگاه‌های بازیافت، منطقه ۹ شهرداری اصفهان در رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاهای بازیافت سطح شهر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر تفکیک از مبدا است، از این‌رو شهروندان به‌ویژه زنان خانه‌دار باید با جدا کردن بازیافت از پسماند تر در راستای حفظ محیط زیست با شهرداری همکاری کنند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ایستگاه ساختمانی و دو غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت را برای رفاه حال شهروندان منطقه افزایش دهیم.

کد خبر 749383

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران