Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روزنامه اقتصادی رژیم صهیونیستی "د مارکر"، این شرکت متخصص در امور تکنولوژی اجازه هک گوشی‌های همراه و بیرون کشیدن اطلاعات آنها و فعال سازی گوشی‌ها از راه دور به عنوان یک وسیله جاسوسی را می‌دهد. این خدمت به نظر می‌رسد از سوی رژیم صهیونیستی به کل جهان به خصوص کشورهایی که دموکرات نیستند، ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه به نقل از یک منبع نوشت: از بین مشتریان کوآدریم سیستم‌های مجری قانون و دولت‌های چند کشور غربی و نیز کشورهای دیگر در مناطق دیگر جهان هستند.

سه اسرائیلی که شرکت کوآدریم را در سال ۲۰۱۶ تاسیس کردند به نام‌های گای گیفاع، نیمرود رینسکی و ایلان دبلستین هستند و فرد آخر قبلا افسر اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی بوده است. آوی رابینوویچ نیز مدیرکل شرکت مذکور است.

کوآدریم تولیدات و خدمات خود را تا دست‌کم این اواخر به واسطه شرکت قبرسی به نام "إن-ریچ" (InReach) به جهان معرفی می‌کرد این شرکت قبرسی یکی از مالکان کوآدریم است. کوآدریم به مشتریان خود ابزار هک یعنی ویروس را ارائه می‌کند که وابسته به شرکت إن ریچ است و اسم Reign یعنی "فرمانروایی" را بر روی آن گذاشته است. این ویروس قادر به هک گوشی‌های آیفون بدون نیاز به کلیک کردن صاحب گوشی روی لینک است در حالی که دارنده گوشی‌های اندورید باید یک بار روی لینک ارسالی به گوشی کلیک کند.

طبق این اطلاعات که کوآدریم به مشتریانش می‌دهد امکان استخراج هرگونه اطلاعات و تخلیه آن از گوشی حتی اطلاعاتی که از گوشی پاک شده‌اند هم فراهم است. مثل سرقت هر نوع سند یا اطلاعات از گوشی ازجمله عکس‌ها، فایل‌های ویدیویی، ایمیل‌ها، پیام‌های واتساپ و تلگرام و غیره. راه اندازی دوربین و میکروفن و جی پی اس به منظور جاسوسی از صاحب گوشی نیز از دیگر خدمات این شرکت است.

استفاده از شرکت قبرسی برای دور زدن نظارت وزارت امنیت رژیم صهیونیستی بر صادرات امنیتی است، زیرا شرکت قبرس تحت هیچ نظارتی نبوده و ملزم نیست نامش در وزارت امنیت به عنوان صادرکننده تولیدات امنیتی ثبت شود.

این روزنامه افزود، کوآدریم خدمات خود به دولت سعودی را از سال ۲۰۱۹ آغاز کرده و تکنولوژی معروف خود را در اختیار سازمان‌های امنیتی تحت امر محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی قرار داده است؛ شخصی طی سال‌های اخیر به تاثیرگذارترین فرد در عربستان تبدیل شده و درباره او گفته می‌شود که از هر راهی برای تقویت جایگاه و قدرت خود در کشورش استفاده می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسراییل عربستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید

یک رسانه عبری با اشاره به وضعیت آشفته رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی اعلام کرد که اسرائیل ۲۰۰ روز بعد از جنگ به هیچ چیز هدفی نرسید و به این نتیجه رسیده که تنها راه برای آتش‌بس با حزب‌الله، توقف جنگ در غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با گذشت 200 روز از جنگ غزه علاوه بر کارشناسان و محافل و رسانه‌های صهیونیستی تقریبا همه مقامات اسرائیلی به جز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره وضعیت آشفته این رژیم در جنگ و عدم تحقق اهداف آن صحبت می‌کنند و تنها نتانیاهو است که همچنان شعار پوچ «پیروزی مطلق» را سر می‌دهد؛ در حالی که به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در جنگ غزه از جمله نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست نرسید.

در همین زمینه روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در گزارشی با اشاره به عقب نشینی اغلب نیروهای ارتش اسرائیل از خاک نوار غزه تاکید کرد که ارتش اسرائیل در هیچ یک از میادین نبرد به اهداف خود نرسید و در حالی که 200 روز از جنگ گذشته مسئولان حماس همچنان باقی مانده‌اند و 133 اسیر اسرائیلی هم در غزه هستند.

این رسانه صهیونیستی در ادامه به وضعیت آشفته جبهه شمالی فلسطین اشغالی در سایه حملات موشکی و پهپادی و نیز عملیات‌های ترکیبی حزب الله اشاره و اعلام کرد که در جبهه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) نیز شلیک موشک‌ها و پهپادها از سمت لبنان به صورت روزانه و با سرعت قابل توجهی ادامه دارد.

یدیعوت آحارانوت افزود که ده‌ها هزار شهرک نشین اسرائیلی در مرز با لبنان هنوز قادر به بازگشت به خانه‌های خود نیستند و در حالی که هنوز جنگ گسترده‌ای با حزب الله آغاز نشده است ده‌ها هزار اسرائیلی آواره هستند.

رسانه صهیونیستی: بعد از 6 ماه جنگ اسرائیل منزوی شده استنگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله این رسانه عبری همچنین به عملکرد نامناسب مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که هنوز هیچ پیشرفتی در ارتباطاتی که میان آمریکا و فرانسه و دولت لبنان برای قانع کردن حزب الله جهت آرام کردن جبهه جنوب این کشور برقرار است، حاصل نشده و نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل به این نتیجه رسیده که توقف جنگ در غزه تنها راهی است که می‌تواند به آتش بس با حزب الله در شمال هم منجر شود.

یدیعوت آحارانوت تصریح کرد که علاوه بر آن یمنی‌ها نیز همچنان به حملات خود در دریای سرخ ادامه می‌دهند و عمدتا با ائتلافی که آمریکا در آنجا تشکیل داده درگیر هستند.

از طرف دیگر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس کنونی حزب «اسرائیل خانه ما» اعلام کرد که 200 روز بعد از شروع جنگ غزه شاهد شلیک 5 موشک به سمت شهرک سدیروت و دو موشک به سمت زیکیم بودیم و همچنین در دویستمین روز این جنگ یک نبرد واقعی بی وقفه در شمال آغاز شد؛ جایی که حزب الله عمق شهر عکا را هدف قرار داد. علاوه بر آن اسیران اسرائیلی هنوز نزد حماس هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد