Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:17:19 GMT

اعلام جزییات برگزاری هشتمین جشنواره «نقش تن‌پوش»

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۱۱۸

اعلام جزییات برگزاری هشتمین جشنواره «نقش تن‌پوش»

دبیر هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش جزییات برگزاری این دوره از جشنواره را تشریح کرد. این جشنواره از اول تا پنجم مرداد ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، امین مختاری ـ دبیر هشتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» ـ ضمن اعلام زمان برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره از ۱ تا ۵ مردادماه در خانه هنرمندان، از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره در روز ۵ مردادماه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

او اعلام کرد: امسال جایزه «آکادمی تن‌پوش» به لیست جوایز جشنواره اضافه شده که بهترین اثر جشنواره امسال از نگاه برگزیدگان ادوار مختلف جشنواره معرفی می‌شود. به این صورت که برگزیدگان عضو آکادمی، به داوری آثار حاضر در نمایشگاه پرداخته و بهترین اثر مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

مختاری با اشاره به بخش ویژه عفاف و حجاب در دوره هشتم جشنواره، توضیح داد: بخش عفاف و حجاب نیز که با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود، به صورت مجزا از بخش‌های اصلی، اثر برگزیده به همراه جایزه نقدی و لوح تقدیر خواهد داشت.

دبیر جشنواره نقش تن‌پوش محل برگزاری نمایشگاه جشنواره را خانه هنرمندان ایران اعلام کرد و گفت: نمایشگاه امسال با گسترش محل نمایش آثار، در دو گالری «بهار» و «نامی» خانه هنرمندان ایران و از ۱ تا ۵ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

او افزود: آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان این دوره از جشنواره روز ۵ مردادماه در محل تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور محدود منتخبان برگزار خواهد شد و امکان تماشای آنلاین مراسم برای سایر علاقه‌مندان مهیا خواهد بود. 

هشتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و خانه هنرمندان ایران و همچنین با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزارت علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و به دبیری امین مختاری ۱ تا ۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره نقش تن پوش خانه هنرمندان ایران هشتمین جشنواره ۵ مردادماه نقش تن پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس