Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:48:41 GMT

«سید حسن نصرالله» عصر امروز سخنرانی می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۳۴۰

«سید حسن نصرالله» عصر امروز سخنرانی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، قرار است عصر امروز سه شنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس شبکه المنار سخنرانی می‌کند. شبکه المنار در لبنان در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد. این شبکه از آن زمان تاکنون نقش مهمی در پوشش عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست در جنوب لبنان ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المنار در انتقال وقایع و رویدادهای نبرد آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ نیز بسیار فعالانه عمل کرد.

چند ماه پس از آزادسازی جنوب لبنان، شبکه ماهواره‌ای المنار در خارج از لبنان نیز آغاز به کار کرد. این اتفاق در اوج انتفاضه فلسطینیان رخ داد. انتفاضه فلسطین نیز توسط شبکه المنار به صورت گسترده مورد پوشش رسانه‌ای قرار گرفت. واقعیت این است که شبکه المنار در زمینه پوشش رسانه‌ای پیروزی‌های مقاومت از دهه ۹۰ میلادی تاکنون نقش مهمی ایفا کرده است. این مسأله در نبردهای مقاومت لبنان و فلسطین با رژیم صهیونیستی مشهود است.

سیاست المنار همانطور که همواره مسئولان آن تأکید کرده اند، تقویت وحدت میان مسلمانان و اعراب بوده است. این شبکه دفاع از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را راهبرد اصلی خود می‌داند و به دنبال رساندن صدای حق به جهانیان است.

شبکه المنار همچنین همواره از مسأله فلسطین حمایت به عمل آورده است. در برنامه‌های شبکه المنار همواره توجه خاصی به مسائل اخلاقی وجود داشته است. شبکه المنار همواره مهمترین دغدغه‌های جهان اسلام و جهان عرب را مورد پوشش قرار داده است. روشنگری افکار عمومی از جمله مهمترین رسالت‌های شبکه المنار بوده و هست. با این حال در ۱۴ دسامبر سال ۲۰۱۴ فرانسه پخش شبکه المنار در این کشور را متوقف کرد.

افزون بر این، در جریان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ نیز مقر اصلی شبکه المنار هدف حملات گسترده صهیونیست‌ها قرار گرفت. اکنون که ۳۰ سال از تأسیس شبکه المنار می‌گذرد، این شبکه همچنان به رسالت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 5230300 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: المنار سید حسن نصرالله لبنان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایران افغانستان جو بایدن روسیه ترکیه ولادیمیر پوتین سوریه برجام حشد شعبی ناتو شبکه المنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و پاری سن ژرمن‌

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 749668

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • فوری | آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال شد + اولین تصویر
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • سرپرست جدید استقلال مشخص شد
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان