Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بحث پیرامون انتخابات همیشه در کشور در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. مسئله حضور یا عدم حضور در انتخابات امروز یک موضوع بسیار مهم است که باعث شده رسانه‌ها و کشور‌های دیگر نیز در این باره برنامه‌های مختلفی را تهیه و اظهار نظرهایی را منتشر کنند؛ رسانه‌هایی که در موقعیت‌های مختلف ثابت کرده اند برای تزلزل اتحاد مردم بیش از حد کوشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های متفاوتی که شخصیت‌های مختلف داخلی و خارجی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران انجام داده اند با واکنش‌های جالب کاربران مواجه شده است. برخی از کاربران فضای مجازی با اشاره به اهمیت انتخابات و تاثیر آن در سرنوشت آینده کشور توئیت‌هایی را منتشر کرده اند. کاربران در توئیت‎های خود از اهمیت حضور حداکثری در انتخابات نوشته و دیگران را به شرکت در این حماسه سرنوشت ساز دعوت کردند.

بیشتر بخوانید

ایراد بنی اسرائیلی از دکور مناظرات انتخاباتی صداوسیما! + نظرات کاربران

در ادامه، تعدادی از توئیت‌های کاربران را درباره این موضوع مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 حضور پرشور مردم حضور مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد