Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت‌الله نوروزی روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج شهر اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های این منطقه با هزینه ۴۱۵۰ میلیارد ریال افزود: در روزهای آینده نیز بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال طرح‌هایی از جمله خط انتقال پساب و خیابان نظام در سپاهانشهر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از کلنگ‌زنی تعدادی از طرح‌ها شامل "تالز موسیقی" اصفهان، پارک ۲۲ هکتاری گل نرگس و طرح چهارباغ بالا و درایگاه(ورودی) نظر در آینده نزدیک با هزینه پنج هزار میلیارد ریال خبر داد.
شهردار اصفهان در آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی موسوم به" آیلین ملکیان" ادامه داد: این مجموعه ورزشی به پاس افتخارآفرینی این بانوی ارمنی اهل اصفهان به نام وی نامگذاری شده است. 
وی زندگی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در شهر تاریخی اصفهان را مهیاگر شرایط مطلوب برای درخشش قهرمانان ورزشی از جمله ورزشکاران ارامنه در جهان دانست و تصریح کرد: در زمینه شکوفایی استعدادها، شرایط در شهر اصفهان برای همه شهروندان با هر دین و سن و جنسیتی یکسان است و این موضوع به معنای نگاه برابر، عادلانه و  توجه به حقوق شهروندی است.
نوروزی همچنین نامی بودن اصفهان در جهان را نه‌تنها بدلیل گذشته تاریخی و فرهنگی‌اش بلکه به علت افتخارآفرینی بانوان این شهر بیان و تاکید کرد: من به عنوان شهردار اصفهان به زنان این شهر افتخار می‌کنم.
به گزارش ایرنا، مجموعه ورزشی آیلین ملکیان با اعتبار یکصد میلیارد ریال با مساحت یکهزار و ۴۰۰ مترمربع دارای دو سالن بدنسازی و اصلی به متراژ ۵۰۰ مترمربع در کوچه سنگتراش‌های محله ارامنه شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.
علاوه بر این مجموعه از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج شهرداری شامل تعریض پل شهید ستاری به طول ۷۰۰ متر و اعتبار حدود ۹ میلیارد تومان، خیابان آیت‌الله طاهری حدفاصل شهدای صُفه و بهداری با هزینه آزادسازی ۲۸۰ میلیارد تومان و اجرای پنج میلیارد تومان رونمایی شد.
پروژه‌های خدماتی منطقه پنج شهر اصفهان در مجموع با هزینه‌ بالغ بر چهارهزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
شهردار اصفهان، اسقف اعظم ارامنه، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان و آیلین ملکیان پیشکسوت بسکتبال بانوان ایران و ارامنه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها حضور داشتند.
در پایان آیین رونمایی از مجموعه ورزشی آیلین ملکیان، نشان شهروند افتخارآفرین به آیلین ملکیان پیشکسوت بسکتبال بانوان ایران و بازیکن و سرمربی تیم ملی این رشته و رومینا سالک دختر اسکیت‌باز مدال‌آور جهانی اعطا شد.

برچسب‌ها شهرداری اصفهان اصفهان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان مدیریت شهری شهرداری اصفهان اصفهان مدیریت شهری بهره برداری میلیارد تومان مجموعه ورزشی میلیارد ریال شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد