Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری کلاهبرداری خبرداد که با سرقت 430 میلیون تومان بار مشتری متواری شده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اواخر فرودین ماه پرونده‌ای از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران با موضوع کلاهبرداری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد که در این رابطه، شاکی اعلام کرد برای خرید خشکبار و حبوبات به بازار رفتم و پس از خرید اجناس به ارزش چهارصد و سی میلیون تومان برای حمل آنها از شبکه‌های اجتماعی اقدام به کرایه یک‌دستگاه نیسان آبی رنگ کردم که پس از برقراری تماس تلفنی راننده به محل بارگیری اجناس مراجعه و پس از توافق اولیه برای حمل آنها به مقصد، کلیه بار را تحویل وی دادم و به محل تحویل اجناس مراجعه کردم تا آنها را تحویل بگیرم ولی متاسفانه راننده خودروی مذکور، دیگر پاسخگوی تلفن نبود و تلفن همراه خود را خاموش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده در دستور کار تیم کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه چهارم قرار گرفت و کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع بزه اقدام به بررسی دوربین های مداربسته کرده و موفق می شوند شماره خودروی نیسان را استخراج و مالک خودرو به نام حمید را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: تصاویر بدست آمده از حمید به رویت شاکی رسید و بعد از شناسایی کلاهبردار و مکاتبات قضایی مربوطه دستور توقیف خودروی نیسان و جلب متهم اخذ و در ادامه کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم آدرس متهم را شناسایی کرده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

مجیدی افزود: حمید پس از دستگیری ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد اما پس از تحقیقات اولیه و به کارگیری شیوه های پلیسی به کلاهبرداری حبوبات معترف و بیان داشت اموال را نزد فرزند خویش به اسم مجتبی مخفی کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اخذ دستور قضایی محل اختفاء اموال شناسایی و بیش از 90 درصد آنها کشف و به پایگاه منتقل شد که متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان و کلیه اموال نیز با هماهنگی با مرجع قضائی تحویل شاکی شد لذا با توجه به شیوه و شگرد متهم تلاش ها جهت شناسایی سایر شکات کماکان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری حبوبات سرقت پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند