Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 تهران به مناسبت روز جهانی مبارزه با کارکودکان از شناسایی، ارائه آموزش های مهارتی و توانمند سازی بیش از 15 دختر نوجوان که پیش از این به عنوان کودک کار فعالیت می کردند؛ خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  نصراله آبادیان گفت: به مناسبت فرا رسیدن 12 ژوئن روز چهانی مبارزه با کار کودکان و هم زمانی آن با ولادت حضرت معصومه (س) ، ویژه برنامه ای  با حضور دخترانی که در" مرکز کاهش آسیب اجتماعی  پرتو" توسط شهرداری منطقه11 توانمند شده اند؛ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان با  بیان این که هدف از اجرای این مراسم تشویق و حمایت از توانمند سازی کودکان و نوجوان در مرکز پرتو منطقه11 تهران است ؛ افزود: بیش از 15 نفر از دخترانی که پیش تر با عنوان کودک کار و خیابان فعالیت داشتند و در معرض آسیب های اجتماعی بودند، پس از شناسایی در مرکز پرتو مشغول به فعالیت شده و  با آموزش و گذراندن دوران های تخصصی، توانمند سازی شدند و این تعداد که بالای 15 سال سن دارند در این مرکز به عنوان کارشناس اپراتور پاسخگویی مشغول به کار هستند.

او ادامه داد: برای تشویق و حمایت از دختران بالای 15 سال در معرض آسیب که در مرکز پرتو با حمایت شهرداری توانمند و شاغل شدند، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س ) و هم زمانی آن با روز جهانی مبارزه با کار کودکان، مراسمی با حضور کودکان کار و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه 11 این مراسم روز 22خرداد از ساعت 10 صبح تا 12با سخنرانی روان شناسان حوزه کودک و اهدای جوایز و برنامه های نشاط انگیز در مرکز پرتو این منطقه برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار منطقه 11 تهران مرکز پرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری