Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@12:37:28 GMT

پای یک پرسپولیسی به پرونده فولاد باز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۷۹۸

پای یک پرسپولیسی به پرونده فولاد باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه فولاد خوزستان که اخیراً با پرونده‌های سنگین بازیکنان برزیلی، ژاپنی و البته محمد بلبلی روبه‌رو بوده است، با یک پرونده دیگر نیز که مربوط به شکایت سروش رفیعی است،‌ مواجه شده است.

سروش رفیعی برای انتقال یک نیم فصل قرضی به فولاد قراردادی دلاری‌ با مدیران پیشین این باشگاه امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که تنها در چند بازی انگشت شمار برای فولاد به میدان رفت، بعد از اختلاف با مدیران وقت باشگاه اردوی این تیم را ترک کرد و به پرسپولیس پیوست. این درحالی است که شکایت این بازیکن برای دریافت معوقات قرارداد و البته خسارت و غرامت از باشگاه فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باز شده بود و به تازگی حکم این پروند صادر شده است. طبق رای کمیته تعیین وضعیت با دفاع باشگاه فولاد، شکایت مبنی بر خسارت و غرامت رفیعی رد شده است.

به این ترتیب از شکایت ۳۰۰ هزار دلاری این بازیکن، باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت تنها ۷۵ هزار دلار محکوم شده است. به این ترتیب باشگاه فولاد خوزستان موفق شده با رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت ۲۲۵هزار دلار (حدود ۵ میلیارد تومان) از اصل شکایت این بازیکن را کاهش بدهد. این درحالی است که اگر طبق اصل مبلغ شکایت رفیعی توسط کمیته تعیین وضعیت رای صادر می‌شد، باشگاه فولاد در کنار مشکلاتش با یک بحران جدی روبه‌رو می‌شد. سعید آذری در دوره مدیریتش در باشگاه فولاد خوزستان با پرونده‌های زیاد داخلی و خارجی که مربوط به دوره‌های قبلی است دست و پنجه نرم می‌کند و درحالی که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل پرونده محمد بلبلی هنوز بسته است، محکومیت جدیدی برای نماینده اهواز از راه رسیده است تا سعید آذری و مدیران این مجموعه گرفتار دردسر جدیدی از میراث گذشته شوند.

256 251

کد خبر 1523357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه فولاد خوزستان کمیته تعیین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

دیگر خبرها

  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان