Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی، فرماندار نهبندان در نشست با فرمانده انتظامی استان و نیرو‌های انتظامی و نظامی امنیت انتخابات شهرستان گفت: نیرو‌های امینتی در سرما و گرما برای بوجود آوردن امنیت پایدار تلاش وافری دارند که جای قدردانی دارد.

او با اشاره به ۹۵ کیلومتر مرز مشترک نهبندان با کشور افغانستان و ۲۶ هزار کیلومتر وسعت این شهرستان، گفت: حفاظت و امنیت در مرز‌های شرقی کشور جزء با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی تصریح کرد: انتخابات یکی از ارکان‌های مهم نظام و بر پایه آرمان‌های امام راحل شکل گرفته که نقش مهمی در مردم سالاری دینی دارد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ارزش، عزت و افتخار خود را از مردم می‌داند، افزود: قطعا در سلسه مراتب و در تعریفی که از نظام جمهوری اسلامیِ برگرفته از آیات و روایات هست، مردم پشتوانه نظام هستند و خواهند بود.

او ادامه داد: مردم با حضور گسترده و آگاهانه در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ سیلی محکمی بر دهان دشمنانی خواهند زد که ماه‌ها و سال‌ها برای ناامید کردن مردم تلاش می‌کنند؛ چرا که دشمن خیر خواهی را برای کشور نخواسته و در هر برهه‌ای با یک روش و استراتژی بدنبال اهداف خود بوده است.
بیکی جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و شبیخون فرهنگی را استراتژی دشمن برای فروپاشی نظام عنوان کرد و گفت: این استراژی‌ها برای از صحنه خارج کردم مردم است و امروز پروژه دشمن فشار‌های اقتصادی در جهت نا امید کردن مردم از نظام است لذا موضوع مهم حضور حداکثری در انتخابات است.

فرماندار نهبندان سلامت انتخابات و امنیت را دو مولفه مهم انتخابات عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری نیز وظیفه یکایک مسئولین دلسوز نظام است و باید تلاش کنیم مردم امیدوار در صحنه حضور یابد.

او بیان کرد: وظیفه ماموران انتظامی بر اساس ماده ۲۴ انتخابات ایجاد نظم است و باید از هرگونه بی نظمی و اختلال جلوگیری شود، همچنین باید به صورت دقیق از شعبات و صندوق‌های رای محافظت کنند.

بیکی گفت: نیرو‌های امنیتی باید تلاش کنند در جریان انتخابات وظیفه خود را همانند سایر دوره‌ها برای تامین امنیت بطور کامل انجام دهند تا بی نظمی حاکم نشود این وظیفه خطیری حفاظت از صندوق‌ها هم بر عهده نیروی انتظامی است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: هر رای در انتخابات، یک رای به نظام جمهوری اسلامی و مشارکت در توسعه و پیشرفت کشور است، لذا وظیفه ما تلاش برای حضور گسترده و آگاهانه مردم در عرصه انتخابات است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری فرماندار نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص، تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفتند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در پیش است از لحاظ بحث تأمین امنیت همه اقدامات در دست انجام است، هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از مردم شریف و مقاوم کرمانشاه درخواست می‌کنم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه انتخاب نمایندگانی با پشتوانه قوی رأی مردمی را فراهم کنند، چراکه مشارکت قوی سبب خواهد شد که ما استان قوی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه، در طول چهار سال نمایندگی خود پاسخ اعتماد مردم به آن‌ها را بدهند.

حاجیان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش نمایندگان منتخب در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، استان کرمانشاه وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی پیدا کند که یک معضل جدی در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: نمایندگان منتخب برنامه‌ای برای رفع مشکلات استان داشته باشند و استان را با توجه با پتانسیل‌های موجود در استان در حوزه اقتصادی پیش ببرند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: فعالیت حوزه گردشگری و استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی استان می‌تواند زمینه ارتقای وضعیت استان و هم استانی‌ها را فراهم کند و انتظار می‌رود نمایندگان منتخب در این حوزه با برنامه اقدام کنند.

سردار حاجیان افزود: انتخاب نمایندگان با رأی حداکثری مردم می‌تواند در پیشرفت استان مؤثر باشد و به همین دلیل از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

کد خبر 751214

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • احمدوند: نمایشگاه کتاب امسال یک نمایشگاه حداکثری است/ علاقه‌ای نداریم نمایشگاه محل حاشیه‌های اجتماعی یا سیاسی شود
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند