Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی در پاسخ به سوالی در مورد اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت:

عرصه روابط بین کشورها نقاط اشتراک و اختلافی دارد. نقاط اشتراک تعامل و نقاط اختلاف تقابل ایجاد می کند. دولت ها باید نقاظ اشتراک را تبدیل به تعامل کنند و در نقطه مقابل باید از ایجاد بحران جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیا بیش از ۲۰۰ کشور داریم. اگر هدف تعامل سازنده با جهان است، باید شرایط همه کشورها را بررسی کنیم و تعامل کنیم. ایراد دولت این است که خود را معطل سه یا چهار کشور کرده و  آن ها هر روز به یک بهانه مثل اف ای تی اف و برجام دشمنی می کنند.

باید اسامی کشورها را بر روی میز بگذارید و بگویید من از این کشور ۱۰ درجه یا ۱۵ درجه منافع کسب می کنم و مجموعه ای از آن‌ها را بالفعل کنیم.

 این چه حرف های موهومی است که می گویید کاخ سفید را حسینیه می کنند؟ این چه لولویی است که می سازید؟ بایدن می گوید ایران در آستانه ارائه یک تعریف جدید از صحنه است. ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. ما می توانیم با شیوه آفندی و با ابزار اقتصادی دشمن را از تحریم پشیمان کنیم و این مسئله شدنی است.

2727

کد خبر 1523380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعید جلیلی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید