Web Analytics Made Easy - Statcounter

مددی مخالف حضور گابریله پین در استقلال است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی مخالف است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، در حالیکه تا همین چند روز قبل احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های مختلف خبر از حضور دستیار ایتالیایی در استقلال می‌داد، گویا اختلاف‌های درون باشگاهی به نقطه اوج خود رسیده و مددی اعلام کرده است که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و همین موضوع منجربه دلخوری شدید مجیدی از مددی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که علی نامداری، مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال پذیرفته است که لااقل در این مقطع هزینه مربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری را پرداخت کند اما مشخص نیست که چرا ناگهان احمد مددی مخالف عقد این قرارداد شده است!

گفته می‌شود مبلغ قرارداد گابریله پین (یک فصل و دو ماه) کمتر از ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود که باتوجه به مبلغ قراردادهای بازیکنان امسال تیم استقلال مبلغ بالایی نیست و از همه مهمتر رزومه دستیار ایتالیایی است که از نظر اکثر کارشناسان و هواداران امیدبخش بوده است.

باید طی ساعت‌های آینده منتظر واکنش سرمربی استقلال نسبت به این موضوع باشیم.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! مهدی محمد نبی در طرفداری: اگر دوباره کی روش را نگه می داشتم، خودم باید می رفتم! سعید عزیزیان در طرفداری: به من گفته بودند رشید مظاهری ذخیره باشد مشکل درست می کند! دینیه: آنچلوتی می گفت اگر مهمانی می روید مرا هم ببرید! ادعای عجیب کریس اسمالینگ و همسرش: بشقاب پرنده دیدیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد