Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@00:26:55 GMT

تبعات سنگین یک اشتباه مدیریتی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۱۳۵

تبعات سنگین یک اشتباه مدیریتی در استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جلسه‌ای که قرار بود با عوامل هر چهار تیم گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود مشخص شد آبی‌های تهران فردی را تحت عنوان افسر امنیتی همراه ندارند.

یکی از مواردی که در نامه هیئت مدیره استقلال به وزیر ورزش اشاره و نسبت به آن ابراز تأسف هم شده بود، جریمه ۲۱ هزار دلاری این باشگاه به دلیل همراه نداشتن افسر امنیتی در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که اگر صحت داشته باشد، رقم قابل ملاحظه‌ای از درآمد آسیایی آبی‌پوشان را هدر می‌دهد.

اطلاعات دریافتی ما حکایت از آن دارد که طبق قوانین کنفدراسیون، تمام تیم‌ها باید نام فردی را به عنوان افسر امنیتی در اختیار مقامات برگزارکننده لیگ قهرمانان بگذارند و این شخص در معیت تیم به مسافرت‌ها برود ولی هنگامی که کاروان استقلال به شهر جده رسید، با توجه به بحث کرونا قرار شد جلسات هماهنگی تمام مسابقات به صورت یکجا و فقط در قالب یک نشست با حضور عوامل هر چهار تیم برگزار شود.

همان جا بود که معلوم شد استقلال فردی را تحت عنوان افسر امنیتی همراه ندارد به همین دلیل با توجه به اینکه استقلالی‌ها با وجود برگزاری دیدارها در عربستان، روی کاغذ در سه مسابقه میزبان محسوب می‌شدند به ازای هر بازی به خاطر نداشتن افسر امنیتی ۷ هزار دلار و در مجموع ۲۱ هزار دلار جریمه شدند.

البته ظاهراً مقامات باشگاه استقلال معتقدند قضیه هنوز قطعی نشده و باید یکسری مدارک جهت دفاع از حق استقلال ارسال کنند.

بعید نیست شیطنت عربستانی‌ها هم در این مسئله نقش داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا مدیریت استقلال افسر امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه مالک جدید استقلال مدعی شد در صورت مغایرت نداشتن با موارد قانونی می‌خواهد پسوند خلیج فارس راهم به عنوان پسوند وارد نام این باشگاه کند، بحث‌های بسیار زیادی پیرامون موارد حقوقی آن مطرح شد و حتی عده‌ای مدعی شدند که اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند همین پسوند برایش مشکل ایجاد می‌کند.

اما مدیران باشگاه استقلال چنین نظری ندارند و معتقدند حتی اگر پسوند خلیج فارس اضافه شود، قضیه بیشتر جنبه مصرف داخلی خواهد داشت چون استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با نام خلیج فارس شناخته نمی‌شود بلکه تحت عنوان استقلال ایران ثبت نام خواهد شد همانطور که سپاهان را هم به نام سپاهان ایران می‌شناختند و در کنفدراسیون کسی از آن با نام فولاد سپاهان یاد نمی‌کرد.

به عبارت دیگر اگر تایید شود که پسوند خلیج فارس برای استقلال مشکل حقوقی درست نمی‌کند، قضیه در لیگ قهرمانان آسیا هم به این شکل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 848525 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)