Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با وجود مطرح شدن نام هایی چون گابریل ژسوس و ادین ژکو پیرامون یوونتوس، این باشگاه اول منتظر است تکلیف ماندن یا رفتن کریستیانو رونالدو مشخص شود.
به گزارش آریا، ماسیمیلیانو الگری پس از دو سال به یوونتوس برگشت و با مدیران برای تعیین استراتژی های نقل و انتقالاتی جلسه داشته است. او خواسته های مهمی از تیم نقل و انتقالاتی یوونتوس دارد و می خواهد تیمش با دو بازیکن تاثیرگذار، تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، الگری با فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی جدید یوونتوس برنامه ها را تعیین کرده است و حالا فعالیت های نقل و انتقالاتی یووه به جریان افتاده است. اولویت الگری، داشتن یک هافبک و مهاجم باکیفیت در ترکیب یوونتوس است. 
الگری برای خط هافبک، گزینه هایی چون پوگبا و پیانیچ را می پسندد اما ایده باشگاه یوونتوس، جذب بازیکنان جدیدی است که قبلا پیراهن سیاه و سفید این تیم را نپوشیده باشند. مانوئل لوکاتلی، هافبک ساسولو یکی از نام هایی است که یوونتوس او را به صورت جدی دنبال می کند. اخیرا مذاکرات یووه و ساسولو بر سر این انتقال آغاز شده و بیانکونری حاضر است در این انتقال، نیکولو روولا هافبک جوان خود که قرضی در جنوا حضور دارد را به ساسولو بدهد.
برای خط حمله، همه چیز حول محور آینده کریستیانو رونالدو است. اگر این مهاجم پرتغالی در تورین بماند، استراتژی ها تغییر خواهد کرد اما سناریوی انتقال او به پاری سن ژرمن وجود دارد. در این صورت، ممکن است معاوضه کریستیانو رونالدو و مائورو ایکاردی انجام شود. اگرچه هنوز مذاکراتی میان یوونتوس و پاری سن ژرمن آغاز نشده است. الگری صبورانه منتظر است و البته یک مهاجم و یک هافبک باکیفیت برای تیمش می خواهد.
در خصوص سایر خطوط، یوونتوس حداقل برای الان، هیچ مدافعی نمی خواهد و تغییری درون دروازه انجام نمی شود. مدتی است که تصمیم قطعی یوونتوس برای دروازه گرفته شده است. با وجود مطرح شدن نام دوناروما، یووه به وویچک شزنی اعتماد می کند. جانلوییجی دوناروما که به پاری سن ژرمن خواهد رفت، حاضر بود پیشنهاد یوونتوس را هم بپذیرد اما یووه نسبت به پاری سن ژرمن دستمزد کم تری پرداخت می کرد. 
یوونتوس مدت هاست که به مانوئل لوکاتلی، هافبک ساسولو و تیم ملی ایتالیا علاقه دارد و آن ها می خواهند در تابستان پیش رو، او را به ترکیب خود اضافه کنند. به نقل از رومئو آگرستی، ساسولو می خواهد لوکاتلی را با رقم 40 میلیون یورو و به صورت نقد بفروشد. آن ها مایل نیستند که بازیکنی را از یوونتوس در معامله بپذیرند. شب گذشته گفته شد یوونتوس می خواهد نیکولو روولا را وارد معامله جذب لوکاتلی کند اما ساسولو علاقه ای ندارد رقم انتقال را با گرفتن بازیکن از یوونتوس، کم کند. 
یوونتوس در حال آماده کردن اولین پیشنهاد خود است اما فرصت کمی دارد چرا که طی روزهای آینده مسابقات یورو 2020 شروع می شود و اگر لوکاتلی عملکرد خوبی در تیم ملی ایتالیا داشته باشد، طبیعتا قیمت او افزایش خواهد یافت. فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس باید برای جذب لوکاتلی عجله کند. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس کاملا موافق جذب لوکاتلی است زیرا این هافبک 23 ساله می تواند در خطوط هافبک دو نفره و سه نفره بازی کند. 
یوونتوس به طور جدی به جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی ساسولو می اندیشد. یوونتوس می خواهد نیکولو روولا را در تابستان 2021 بازگرداند و از او در جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی و 23 ساله ساسولو استفاده کند. یوونتوس در نقل و انتقالات ژانویه 2021 با جنوا بر سر خرید نیکولو روولا، هافبک جوان ایتالیایی به توافق رسید و اجازه داد او به صورت قرضی و تا پایان فصل 2020/21 در روسوبلو باقی بماند. 
در معامله بین دو باشگاه بندی وجود دارد که امکان حضور قرضی روولا به مدت یک فصل دیگر در جنوا را فراهم می کند. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، با این حال یوونتوس می خواهد به جای تابستان 2022، روولا را در تابستان 2021 بازگرداند و از او در مذاکرات برای جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ملی پوش ساسولو استفاده کند. با توجه به علاقه ماسیمیلیانو الگری به لوکاتلی، این هافبک جوان اولویت بیانکونری باقی می ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقل و انتقالات یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو مانوئل لوکاتلی نیکولو روولا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو

کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق نشد گلزنی کند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو شب گذشته از فرصت سوزی که خودش داشت، عصبانی شد.

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ عربستان النصر به مصاف الخلیج رفت و موفق شد با نتیجه حداقلی حریف را ببرد اما در این مسابقه کریستیانو رونالدو موفق نشد گلزنی کند.

این اولین بازی پس از محرومیت کریستیانو رونالدو بود که این بازیکن چندین و چند موقعیت را هم از دست داد. اما در دقایق پایانی بازی، رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد که به شدت از دست خودش عصبانی شد و سعی کرد با مشت، به توپی که روی هوا است ضربه بزند!

این ویدیو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت