Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:59:13 GMT

می خواهیم انگلیس را مغلوب کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۵۱۸

می خواهیم انگلیس را مغلوب کنیم

اسکات مک تومینای، هافبک اسکاتلندی منچستر یونایتد اصرار دارد که این تیم قادر به شکست انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند در گروه چهارم مسابقات یورو 2020 با تیم های ملی انگلیس، جمهوری چک و کرواسی همگروده بوده و کار دشواری برای صعود به دور حرفی این رقابت ها پیش رو دارد. اسکات مک تومینای، هافبک منچستریونایتد که در این تورنمنت با همبازیان باشگاهی خود روبرو خواهد شد، ابراز امیدواری کرد اسکاتلند با تمام توان در رقابت های یورو 2020 حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسکات مک تومینای گفت: "من امیدوارم تیم ملی اسکاتلند در شرایطی وارد مسابقات یورو 2020 شود که کاری به آمار و ارقام نداشته باشد و من این موضوع را در گذشته نیز گفته بودم. من هنوز هم پای حرفم ایستاده ام، من می خواهم که ما راهی این مسابقات شده و در حد توان خود بازی کنیم. امیدوارم که ما بتوانیم این کار را انجام داده و انگلیس را مغلوب کنیم. اخیرا هیاهو و مسائل مختلفی وجود داشته، اما برای من شیرین ترین بخش رقابت های یورو 2020 بازی کردن در مقابل بازیکنان جوان منچستریونایتد است.

 

من سالها در کنار بازیکنانی مانند لوک شاو، مارکوس راشفورد و هری مگوایر بازی کرده ام و در دوران رفتن به مدرسه در کنار دین هندرسون بزرگ شدم. بی تردید بازی پرفشار و دشواری در انتظارمان خواهد بود، اما من مشتاقانه منتظر این مسابقه هستم. من مطمئن هستم آنها می خواهند من را مغلوب بکنند."

اسکات مک تومینی تیم ملی انگلیس یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس یورو 2020 اسکات مک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم