Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهرعلیزاده در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در بخش پاسخ به سوالاتگفت: باید فضا را برای فعالیت جوانان در عرصه فضای مجازی باز کنیم.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه اش برای حل مشکلات فضای مجازی گفت: امروز اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی راه حل های معمولی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد، حکمرانی و همه سیستم مدیریتی هوشمند شده است.

مهرعلیزاده افزود: امروز برخی از شرکت‌ها مانند هوآوی شاید ۱۰ برابر کشوری مانند ایران درآمد دارند که ما باید فضا را برای فعالیت جوانان در عرصه فضای مجازی باز کنیم تا آنها بدون هیچ گونه ممانعتی در جهت پیشرفت بتوانند کار خود را جلو ببرند.

وی اظهار داشت: متأسفم که ما همچنان درگیر اینترنت و فیلترینگ آن هستیم. البته وزیر جوان در دولت روحانی خوب کار کرده و زیرساخت‌ها را درست کرده است اما همچنان در سهمیه گذاری و فیلترینگ سخت گیری می‌کنیم. آقای رئیسی در خصوص اقتصاد فضای مجازی مطالبی را مطرح کردند، درست است فعالیت و معیشت یک میلیون نفر در فضای مجازی است، همچنین بخش قابل توجهی از تجار و صنعتگران در برخی شلوغی‌ها و قطعی اینترنت ضررهای فراوانی کردند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آقای زاکانی گفتند ۳۰ سال پیش منافع عده‌ای در اقتصاد مدنظر قرار گرفت، باید بگویم نباید مسائل را به این میزان سیاه ببینید. از سال ۷۰ به این طرف دولتی داشتیم که دولت اصلاحات و آقای خاتمی بود که عدالت محوری، پاک دستی و عدالت اقتصادی در جامعه ایجاد کرد که شهره خاص و عام بود، حتی در دولت آقای احمدی نژاد نیز اقداماتی داشتیم که قابل توجه است، مثلاً در حوزه مسکن، طرح مسکن مهر را داشتیم که بعداً معیوب شد اما به هر حال طرحی بود که با پنج میلیون تومان فرد را صاحب خانه می‌کرد.

مهرعلیزاده تصریح کرد: در خصوص بانوان یاد سال ۸۶ افتادم که بانوان در ورزشگاه حضور داشتند و ما به جام جهانی راه یافتیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی مناظره مناظره دوم انتخابات محسن مهرعلیزاده دولت آقای احمدی نژاد سید محمد خاتمی سید ابراهیم رئیسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دولت اصلاحات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد

هرچند وقت یک‌بار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از ۱۴ دی ۱۴۰۱ که ترانه علیدوستی با قرار وثیقه آزاد شد، دیگر کمتر مثل سابق با جنجال سر زبان‌ها بود، تا اینکه این اواخر نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی بدون اینکه نامی از بیماری دخترش ببرد، گفت که ترانه به بیماری سختی مبتلا شده، که اکنون حالش خوب است. او بدون اینکه نامی از بیماری ببرد، گفت: منشا بیماری دخترش مشخص نیست.

چند روز بعد تصاویری از ترانه علیدوستی و ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد، که مشخص شد این تصاویر متعلق به بستری شدن الناز شاکردوست است، که چند سال پیش سر صحنه فیلمبرداری دچار حادثه شده بود.

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!