Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ۴ مسابقه برگزار شد و نتایج حیرت انگیزی مثل شکست مس  خوشه طلایی مقابل رقبای انتهای جدولی رقم خورد.فرشاد پیوس در اولین بازی با چوکا توانست به پیروزی برسد.

 نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

آرمان گهر یک- مس کرمان صفر

مس کرمان یک شکست دور از انتظار دیگر متحمل شد تا نتواند به صدر برگردد با ۴۶ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان گهر هم با این برد ۳۶ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

رایکا بابل صفر- شاهین شهرداری بوشهر صفر

رایکا با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند و شاهین ۴۳ امتیازی هم ششم است.

بادران تهران ۲- استقلال ملاثانی یک

بادران  با این برد ۴۷ امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول رسید. استقلال ملاثانی ۳۳ امتیازی در رده چهاردهم باقی ماند. در این بازی ابراهیم اشکش سرمربی استقلال و مهدی بریحی بازیکن این تیم از میدان اخراج شدند.

چوکا تالش یک – خوشه طلایی ساوه صفر

چوکا با سرمربیگری فرشاد پیوس که جانشین مهدی پاشازاده شده توانست اولین برد را به دست بیاورد و با ۲۸ امتیاز یک پله در جدول صعود کند و به رده شانزدهم برسد. خوشه طلایی هم ۴۳ امتیازی باقی ماند و نتوانست خود را به جمع تیم های مدعی برساند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی

آهنگری گفت: گندم به عنوان یک محصول عمده از زراعت در شهرستان ارزوئیه است و در سال زراعی جاری بیش از ۱۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت این محصول رفته و پیش بینی می‌شود، بیش از ۸۰ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از کشت گندم در این شهرستان به گندم دوروم با کیفیت عالی برای کارخانجات ماکارونی کشور اختصاص دارد.

مدیر زراعت استان کرمان بیان داشت: برای افزایش عملکرد و نفوذ بذر رسمی به چرخه تولید در مزارع گندم در این شهرستان، ۱۸ هکتار مزارع بذری پرورشی، ۹۵ هکتار مزارع مادری و ۹۳۰ هکتار مزارع گواهی شده که ظرفیت تولید به ترتیب ۳۲ و ۳۸۰ و ۴ هزار ۷۰۰ تن را دارند، وجود دارد و محصول تولیدی به شهرستان‌های استان و حتی خارج از استان ارسال می‌شود.

 وی در ادامه گفت: شهرستان ارزوئیه با دارا بودن ۴۶ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی قابل کشت و قریب به ۵ هزار بهره بردار، اقلیم مناسب و خاک زراعی مطلوب، سالانه بیش از ۵۰۴ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و ۴۸۷ هزار تن محصولات زراعی، قطب مهم کشاورزی در شمال استان می‌باشد.

آهنگری گفت: بخش عمده تولیدات این شهرستان مربوط به محصولات زراعی است و در سال‌های اخیر در مجموع بیش از ۴۸۷ هزار تن انواع محصولات زراعی تولید شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم