Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:40:45 GMT

ترقی: نامزدهای اصلاح طلب حاشیه سازی کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۹۲۱

ترقی: نامزدهای اصلاح طلب حاشیه سازی کردند

نامه نیوز : حمیدرضا ترقی  درباره ارزیابی دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره دوم فنی تر و مشرف به نیازها و مشکلات اساسی مردم بود. اگرچه بعضی از نامزدها عجله کردند و تصور می کردند سئوالات پیش پا افتاده است اما در دوره های بعدی سئوالات کاملا فنی و مورد نیاز مردم بود و می توانست مواضع افراد را درباره اداره کشور توسط آنها کاملا شفاف و روشن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نامزدهای اصلاح طلب منفعلانه به توجیه و تأیید وضع موجود و دفاع از عملکرد دولت افتادند و عملا با دفاع از دولت فعلی اثبات کردند، تداوم آن را طلب می کنند. آنها با انشاخوانی مثل گذشته سعی کردند به موضوعاتی اشاره کنند که اصولا خودشان به هیچ وجه پایبند به آن نبودند و عمل به آن نکردند.

عضو شورای مرکزی موتلفه تأکید کرد: نامزدهای اصلاح طلب با حاشیه سازی تلاش کردند رقبای خودشان را از پرداختن به ضعف ها و اشکالات عملکرد دولت فعلی منحرف و آنها را وادار به پرداختن به موضوعات حاشیه ای کنند.

وی ادامه داد: نامزدهای جریان اصولگرا در این مناظره موضع تهاجمی مستدلی را علیه حکمرانی لیبرالی فعلی گرفتند و اجازه ندادند حاشیه پردازی نامزدهای اصلاح طلب، آنها را از پاسخگویی به سئوالات اساسی و ارائه برنامه بازدارد.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: پرداختن به اصلاحات ساختاری و نظام اجرایی کشور از موضوعاتی بود که همه روی آن اتفاق نظر داشتند و به آن توجه کردند. همه به اختیارات خوب و کافی رئیس جمهور در اداره کشور اعتراف دارند و بی اختیاری رئیس جمهور را کسی مطرح نمی کند.

وی ادامه داد: آقای قاضی زاده در این مناظره به لحاظ ارائه برنامه و دیدگاه های خودش به نسبت گذشته خوب درخشید و آقای رئیسی هم همچنان موضع ناصحانه و پدرانه خودش را با سعه صدر ارائه داد و به مسائل اساسی کشور پرداخت.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترقی انتخابات 1400 نامزدهای اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران