Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه در دعوای احمد مددی و اعضای هیات مدیره استقلال بیشترین آسیب را دید، تیم های پایه استقلال بود.

 به گزارش طرفداری، روزی که اعضای هیات مدیره استقلال در اعتراض به خودداری احمد مددی از برکناری ناصر فریاد شیران و سرباز زدن او از اجرای مصوبه های هیات مدیره، اقدام به انتشار نامه استعفای دسته جمعی خود به وزیر ورزش کردند، با انتشار آن نامه، مشخص شد یکی از موارد اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل این است که آنها دستور داده اند زمین ورزشگاه امام رضا (ع) که چمن مصنوعی است، طبیعی شود و مددی هنوز اقدام به این کار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما بعد از آن که احمد مددی در حضور وزیر تعهد داد تمام مصوبه های هیات مدیره را ظرف مدت یک هفته اجرا کند، ابتدا ناصر فریادشیران از آکادمی استقلال رفت و حالا امروز خبر رسیده قرار است ظرف دو، سه روز آینده چمن مصنوعی زمین ورزشگاه موردنظر تبدیل به چمن طبیعی شود.

 ناصر فریادشیران امروز چند روز پس از کناره گیری اجباری که برخی کانال های تلگرامی مدعی بودند ظاهری بوده، به مجموعه ورزشی امام رضا (ع) رفت و وسایلش را هم از مجموعه برد تا یکی از مشکلات هیات مدیره با مدیرعامل حل شود اما به نظر می رسد مشکل اصلی تازه شروع شده است! روزی ۶ سانس تمرین روی زمین چمن طبیعی؟

زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) از مصنوعی به طبیعی تبدیل می شود و در این چند ماهی که این جا به جایی و تبدیل به طول می انجامد، تیمهای پایه استقلال ناچارند در زمین های مختلف و مجموعه های متفاوت تمرین کنند. این بی خانمانی آغاز دوباره بدبختی های آینده سازان استقلال است.

 البته این که زمین چمن مجموعه ورزشی امام رضا (ع) طبیعی شود به نفع باشگاه استقلال است، به شرطی که تیم بزرگسالان استقلال بخواهد از این زمین استفاده کند. اگر قرار باشد بعد از بازسازی، دوباره تیم های نوباوگان، نونهالان، نوجوانان، پشتوانه جوانان، تیم اصلی جوانان، امیدها و … هر روز ۶ تا ۷ سانس یک ساعته تا دو ساعته در این زمین تمرین کنند، چمن ظرف سه ماه نابود خواهد شد. استقلال از مجموعه انقلاب به جنوب تهران می رود؟

 اگر تیم اصلی استقلال به این مجموعه برود و همان طور که پرسپولیس در شهید کاظمی تمرین می کند، استقلالی ها هم حداکثر روزی یک تا دو جلسه در این زمین تمرین کنند و چمن طبیعی فرصت نفس کشیدن داشته باشد و تحت مراقبت قرار بگیرد، تبدیل چمن مصنوعی به طبیعی بهترین کار است اما آیا بازیکنان فعلی استقلال که به دلیل ترافیک تهران و مشکلات رفت و آمد حاضر به حضور در زمین تمرین تهرانسر یا زمین کمپ ناصر حجازی نیستند و از آن جایی که اغلب شان ساکن ونک به بالا هستند، ترجیح می دهند تمامی برنامه های تمرینی شان در مجموعه انقلاب باشد که هم آب و هوا و چشم انداز! خوبی دارد و هم نزدیک جاده تندرستی است که پاتوق برخی دوستان است! در آینده حاضر می شوند از مجموعه انقلاب دل کنده و برای تمرین به جنوب غربی تهران بروند؟ سرمایه های استقلال در خطر، آینده سازان در به در

 اصلا بر فرض که وقتی بعد از چند ماه زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) آماده شد سرمربی فعلی استقلال که تمامی تمرینات تاکتیکی و بدنسازی و … را در مجموعه انقلاب برگزار می کند، فصل آینده در استقلال نباشد و سرمربی بعدی قبول کند تیم در این ورزشگاه تمرین داشته باشد، کشاندن بازیکنان میلیاردی به این مجموعه و  روزی ۳ ساعت معطل کردن آنها در ترافیک برای تردد و رفت و برگشت منطقی است؟ بازیکنی که هر روز سه ساعت در ترافیک پشت فرمان بنشیند (تازه بر فرض که بازیکنان همگی بچه های خوبی باشند و مستقیم از خانه به محل تمرین بروند و از محل تمرین هم مستقیم به خانه برگردند و دور، دور در برنامه شان نباشد) سه برابر بیشتر از یک بازیکن در شرایط عادی، در خطر آسیب دیدگی از ناحیه کشاله، رباط صلیبی، مینیسک، عضله ها و … قرار می گیرد و با یک آسیب دیدگی، چند میلیارد تومان هدر می رود.

به همان اندازه که سرمایه های استقلال به خطر می افتد، آینده سازان هم در به در می شوند. کاش استقلال اول یک مجموعه برای فعالیت آکادمی استقلال و تمامی تیم های پایه باشگاه آماده کند و بعد دنبال تعویض چمن برود. درست نیست دوباره برنامه تمرین تیم های پایه این شکلی باشد گه استقلال امروز در یک زمین تمرین کند و فردا در زمینی دیگر و تعیین زمان و مکان تمرین تا روز قبل نامشخص باشد و حتی کار بچه ها به تمرین در پارک کشیده شود!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجموعه انقلاب تیم های پایه هیات مدیره زمین تمرین زمین چمن امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد