Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» عصر سه‌شنبه در مراسم توجیهی تبلیغات با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، گفت: برای حفظ آرامش شهروندان و ممانعت از آلودگی صوتی از نامزدها می خواهیم که به فکر اجاره سیستم های صوتی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:برقراری قوانین و مقررات و برخورد با افراد قانون‌شکن از وظایف ناجا است و تمام فعالیت‌های نامزدها و هواداران شان توسط نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط رصد می شود.

فرمانده انتظامی ساوه در مورد فعالیت نامزدها و هواداران پیش از موعد در فضای مجازی و محافل مختلف، گفت: تمام این فعالیت‌ها توسط نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی رصد و گزارش‌های تهیه شده حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: مواردی از موضوع تخریب برخی نامزدها در فضای مجازی رصد و مستندسازی شده است که اغلب مربوط به روستاها است و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه به مسئله قوم و قبیله گرایی در تبلیغات از سوی نامزدها دامن زده نشود، گفت: تمام توان نیروی انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن،  سالم و توام با مشارکت حداکثری به کار گرفته می‌شود.

مشارکت در انتخابات مهر تاییدی بر مشروعیت نظام است

فرمانده سپاه شهرستان ساوه نیز در این جلسه ادامه داد: فضای انتخابات و رقابت‌ها را تبدیل به رفاقت کرده و برای آبادانی شهر و روستاها کمک کنیم؛ مشارکت در نظام اسلامی مفهومی وسیعتر دارد و به معنای مهر تایید زدن بر مشروعیت و حقانیت جمهوری اسلامی است که می‌توان به دشمنان و بدخواهان نشان داد که نظام جمهوری اسلامی پس از ۴۲ سال تا چه حد از مقبولیت دارد.
«سرهنگ حجت‌الله دستجانی» بیان کرد: مشارکت حداکثری و تشکیل دولتی قدرتمند و مشروع امنیت آفرین است؛ حساسیت در زمان فعلی بسیار مهم است زیرا که در جهان می‌توان ندای مبتلای ستمدیده و مظلوم را شنید که در کشورهای اسلامی علیه مستکبران به پا خواستند که هدایتگر این حرکت‌ها جمهوری اسلامی است و به این علت دشمنان نگاه ویژه‌ای به انتخابات ۲۸ خرداد داشته و آرزوی ضعف مشارکت و برگزاریضعیف آن را دارند.
وی عنوان کرد: جهاد اکبر به معنای نه گفتن به استکبار در همه زمینه‌ها است زیرا دشمنان تمایل دارند انتخابات نظام اسلامی با حضور حداقلی ملت ایران برگزار شود اما دعوت اعضای خانواده و سایر اقشار مردم به مشارکت در این میدان عمل در نوع خود جهاد محسوب می شود.
دستجانی تاکید کرد: حضور در صحنه انقلاب و رای دادن مصداق دفاع از نظامات و چه بهتر در انتخاب هم شاخص‌های مدنظر رهبر انقلاب از قبیل ساده زیستی، سلامت و فساد ستیزی را ملاک قرار دهیم.

۱۹۱ هزار و ۹۷۶ نفر در شهرستان ساوه واحد شرایط رای هستند و برای انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان ۱۵۹ شعبه ثابت و سیار پیش بینی شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ساوه آلودگی صوتی امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ساوه آلودگی صوتی انتخابات ۱۴۰۰ ساوه آلودگی صوتی امنیت انتظامی شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس