Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد که سیلاس وامانگیتوکا بازیکن این تیم سالهاست که با هویت و تاریخ تولد جعلی بازی می کند! این وینگر که در سال ۲۰۱۹ شایعاتی در مورد حضورش در بارسلونا مطرح مطرح شده بود، بر اساس شناسنامه خود در روز ششم اکتبر ۱۹۹۲ در کینشاسا متولد شده است اما باشگاه آلمانی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این بازیکن قربانی جعل اسناد توسط وکیل سابقش شده و حتی اسم واقعی‌اش وامانگیتوکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حمایت اشتوتگارت و با مشاور جدیدش، در حال حاضر سخت تلاش می‌کند تا اوضاع را روشن کند و به همین خاطر اسناد رسمی را از چند روز پیش در جمهوری دموکراتیک کنگو دریافت کرده است.

او در گفت‌وگو با مقامات دولت آلمان با شفافیت در مورد اتفاقاتی که برایش رخ داده، صحبت کرده است. این بازیکن در این فصل سیزده گل زد و دومین گلزن برتر تیمش بود و در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت ۲۵ میلیون یورو می‌ارزد. اما ارزش او بر اساس هویت جدیدش می‌تواند عوض شود. در حقیقت این بازیکن یک سال زودتر از اسنادی که قبلا ارائه داده، متولد شده و نام واقعی او سیلاس کاتومپا موومپا است. خودش در این باره توضیح می‌دهد: «طی سالهای اخیر با ترس دائمی زندگی کرده‌ام و به خاطر شرایط خانواده‌ام در کنگو خیلی نگران بودم. شرایط سختی بود که بخواهم داستان زندگی‌ام را توضیح بدهم. با حمایت مشاوران جدیدم این کار را انجام بدهم. به این نتیجه رسیدم که نباید ترسی داشته باشم. اگر اشتوتگارت به خانه دوم من تبدیل نمی‌شد، نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم. امروز آرامش خیلی زیادی دارم و امیدوارم که بتوانم به بازیکنان دیگر که مشکلی مشابه دارند، روحیه بدهم.»

سیلاس در سال ۲۰۱۷ و در زمانی که ۱۸ ساله بود ویزای بلژیک را با نام واقعی خود دریافت کرد تا در باشگاه اندرلخت تست بدهد. در آن زمان تیم بلژیکی از وی راضی بود و از این بازیکن خواست تا به کشورش برگردد تا در آن جا ویزای کار بگیرد. در این لحظه یک وکیل به این بازیکن فشار می‌آورد که بگوید اگر به کشورش برگردد به او اجازه بازگشت را نمی‌دهند و به همین خاطر این بازیکن را راضی کرد به فرانسه برود. این فرد هویتی جدید و جعلی برای این بازیکن ساخت. بعد از آن این وکیل شروع به اخاذی از این بازیکن کرد و به شدت او را آزار داد.
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشتوتگارت اشتوتگارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)



منبع:پیج 639hearts

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای نزدیک از نحوه عملکرد نیش زنبور عسل (فیلم) دلیل مردن زنبور عسل پس از نیش زدن (فیلم) فرآیند برداشت ژل رویال لوکس زنبور عسل؛ خوراک ۲۰ میلیونی ملکه زنبور‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • مجازات دزد آفریقایی به یک سبک وحشتناک
  • مورد عجیب عبدالله
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟