Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین محمدیان هر چند به دو پیروزی خفیف دو بر دو و یک بر یک مقابل کریمی و شعبانی در جام زیلکوفسکی رسید اما شنیده ها حاکی است دیگر رقابت انتخابی در این وزن برگزار نمی شود.

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای شناخت نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک توکیو، علی شعبانی، علیرضا کریمی و محمد حسین محمدیان را عازم تورنمنت زیلکوفسکی لهستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت های وزن ۹۷ کیلوگرم جام زیلکوفسکی لهستان، محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴ در نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل علیرضا کریمی دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان به برتری رسید و در فینال نیز بدون اینکه فنی در جریان مبارزه اجرا شود، برابر علی شعبانی یک بر یک پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید.

هر چند شعبانی در جریان انتخابی تیم ملی برای رقابت های جهانی صربستان که آبان سال گذشته برگزار شد برابر محمدیان به برد قاطع ۸ بر ۴ رسید اما شنیده می شود دیگر قرار نیست انتخابی رو در رو در این وزن برگزار شود تا محمدیان با دو برتری هر چند خفیف مقابل کریمی و شعبانی صاحب دوبنده با ارزش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو شود.

بسیاری معتقدند کادر فنی تیم ملی از همان ابتدا نظر مساعدی بر روی توانایی فنی محمدیان و حضور او در المپیک توکیو داشته و بر همین اساس نیز ظاهرا قرار نیست شاهد رقابت انتخابی دیگری در این وزن باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد حسين محمديان تیم ملی کشتی آزاد بازی های المپیک توکیو ۹۷ کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی