Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان قرار است قرارداد قرضی تونالی را به دائمی تبدیل کند.

ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان در این باشگاه می ماند.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، میلان در تابستان 2020، ساندرو تونالی را به صورت قرضی به مبلغ 10 میلیون یورو و با حق خرید اختیاری 15 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون یورو پاداش از برشا به خدمت گرفت و قرار بر این شد که اگر روسونری این انتقال را دائمی کند و در آینده او را به فروش برساند، آنگاه 10 درصد از رقم فروش سهم برشا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی مارتزیو می گوید مذاکرات مستمر با برشا برای گرفتن تخفیف نتیجه داده و اکنون میلان 10 میلیون یورو به برشا می پردازد که این رقم با پاداش ها حداکثر به 15 میلیون یورو خواهد رسید. در عوض جاکومو اولتزر، هافبک هجومی و 20 ساله میلان نیز به صورت دائمی راهی برشا خواهد شد (با بند بازخرید به نفع میلان). 

علاقه میلان به جونیور فیرپو

میلان که برای سمت چپ خط دفاعی خود فقط تئو هرناندز را دارد، به جونیور فیرپو، مدافع چپ بارسلونا علاقه دارد و برای جذب او تماس ها با بلوگرانا را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست که بارسلونا حاضر به قرض دادن فیرپو می شود یا نه. 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! مهدی محمد نبی در طرفداری: اگر دوباره کی روش را نگه می داشتم، خودم باید می رفتم! سعید عزیزیان در طرفداری: به من گفته بودند رشید مظاهری ذخیره باشد مشکل درست می کند! دینیه: آنچلوتی می گفت اگر مهمانی می روید مرا هم ببرید! ادعای عجیب کریس اسمالینگ و همسرش: بشقاب پرنده دیدیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد

سخنگوی کرملین گفت مراحل اولیه امضای توافق میان مسکو و کی‌یف طی شده بود اما لندن مانع آن شد.

به گزارش ایسنا، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت با وجود فشارهای غرب، چین می‌تواند از منافع ملی خود حفاظت کند و روسیه به تقویت همکاری خود با این کشور ادامه خواهد داد.

در روز جمعه «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفت چین نمی‌تواند به دنبال تقویت همکاری خود با اروپا باشد و درعین‌حال از بزرگ‌ترین تهدیدی که امنیت اروپا را نشان رفته (روسیه) ‌حمایت کند.

پسکوف در واکنش به تلاش‌های آمریکا برای قطع ارتباط پکن و مسکو گفت: «چین یک کشور کاملا مستقل است، کشوری قدرتمند که توان دفاع و حفاظت از منافع خود را دارد. چین شریک نزدیک ماست و همکاری‌های خود را افزایش خواهیم داد.»

او همچنین گفت مخالفت کی‌یف با ادامه‌دادن مذاکرات صلح در استانبول به‌دلیل فشارهای مستقیم انگلیس صورت گرفته است.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا مسکو پس از نشست صلح استانبول در ۲۰۲۲ خواسته‌های جدیدی از اوکراین داشت، گفت: «به‌خوبی می‌دانیم که مراحل اولیه امضای توافق طی شده بود. همچنین همه به‌خوبی می‌دانند چه چیزی باعث شد اوکراینی‌ها به مذاکره ادامه نداده و امضای توافق را نهایی نکنند. به گفته نمایندگان اوکراین که در مذاکرات حضور داشتند، این اتفاق در نتیجه فشار مستقیم لندن افتاد.»

سخنگوی کرملین همچنین با بیان اینکه روسیه از حفظ ارتباطات میان ایروان و باکو استقبال می‌کند، گفت این گفت‌وگوها برای حل‌وفصل کامل مناقشات میان طرفین ضروری هستند.

او در پاسخ به اعتراضاتی که برخی شهروندان ارمنستان در مخالفت با امتیاز ارضی اخیر این کشور به جمهوری آذربایجان برگزار کرده‌اند، گفت: «نمی‌خواهیم دراین‌باره اظهارنظر کنیم. می‌دانید که ما طرفدار تداوم تماس‌های باکو و ایروان هستیم. ما معتقدیم این گفت‌وگوها برای تنش‌زدایی و حل‌وفصل نهایی مناقشات و حصول توافق بر سر معاهده صلح، ضروری هستند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز