Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@21:08:12 GMT

جام زیلکوفسکی لهستان؛ محمدیان قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۸۸۷۷

جام زیلکوفسکی لهستان؛ محمدیان قهرمان شد

خبرورزشی –  دیدارهای ۵ وزن نخست (۵۷، ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلو) مسابقات بین‌المللی کشتی‌آزاد جام زیلکوفسکی امروز در ورشو برگزار و امشب با معرفی نفرات برتر به‌پایان رسید. در خاتمه پیکارهای ۵ وزن اول که تیم منتخب کشورمان فقط در وزن ۹۷ کیلو ۳ نماینده داشت، موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز شدیم. با تصمیم کادرفنی تیم‌ملی این رقابتها، آخرین مرحله رقابتهای انتخابی برای معرفی ملی‌پوشان ۳ وزن ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی ۳ مدعی دوبنده تیم‌ملی امروز در ۹۷ کیلو کشتی گرفتند که در خاتمه دیدارهای این وزن، محمدحسین محمدیان با دو پیروزی ناپلئونی و میلیمتری ۲ – ۲ و ۱ – ۱ به ترتیب از سد علیرضا کریمی در نیمه‌نهایی و علی شعبانی در فینال، گذشت و بر سکوی قهرمانی جام زیلکوفسکی ایستاد. با این قهرمانی حالا توپ در زمین کادرفنی تیم‌ملی است تا ملی‌پوش ۹۷ کیلوی تیم‌ملی را رسماً معرفی کند. 

در مسابقه رده‌بندی ۹۷ کیلو، علیرضا کریمی ۲ – ۲ از سد کالین مور (آمریکا) گذشت و به مدال برنز رسید. محمدیان در اولین دیدار این گروه، همین حریف آمریکایی را با نتیجه ۱۱ – صفر مغلوب کرده بود.

دیدار کاملاً ایرانی فینال ۹۷ کیلو را نیز دو آزادکار مازنی کشورمان برگزار کردندکه حساسیت انتخابی بودن، بر عملکرد هر دو کشتی‌گیر تاثیر منفی گذاشته و آنها را وادار ساخت تا با احتیاط کامل کشتی بگیرند و در خاتمه این دیدار هم محمدیان با پیروزی ۱ – ۱ هم به قهرمانی رسید و هم صاحب دوبنده تیم‌ملی شد. 

دیدارهای۵ وزن پایانی (۶۱، ۶۵، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلو) نیز فردا برگزار خواهد شد که رضا اطری در ۶۱ کیلو، یونس امامی و مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ کیلو، امیرحسین زارع و امین طاهری نیز در ۱۲۵ کیلو به نمایندگی کشورمان کشتی می‌گیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدحسین محمدیان المپیک محمدحسین محمدیان تیم ملی ۹۷ کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امشب پی اس جی از ساعت 22.30 به وقت تهران در زمین خود میزبان لوآور است و این شانس را دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. پی اس جی بعد از برتری 4-1 برابر لوریان می توانست قهرمان شود ولی موناکو با پیروزی خود اجازه نداد. پاریس ولی امشب اگر ببرد تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

این اولین قهرمانی لیگ فرانسه لوئیس انریکه و آخرین قهرمانی لیگ امباپه است. از سال 2011 و با ورود قطری ها، پی اس جی توانسته 10 بار قهرمان شود و تنها مون پلیه در 2012، موناکو در 2017 و لیل در 2021 قهرمانی را از پی اس جی گرفته اند.

امباپه با پاریس 6 قهرمانی لیگ کسب کرده و یک بار نیز با موناکو این عنوان را کسب کرده است. او در فوریه گذشته به باشگاهش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت و به این ترتیب امشب احتمالا آخرین قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست او امشب از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر چون در لیگ، انریکه به او در ماه های اخیر چندان زیاد میدان نداده است. امباپه با دبل برابر لوریان تعداد گل هایش را به 46 رساند و با 26 گل در لیگ فرانسه اولین بازیکنی است که در 4 فصل متوالی بیش از 25 گل به ثمر می رساند.

پی اس جی همچنان شانس فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی را نیز دارد تا امباپه بتواند با 4 گانه (پاریس قبلا قهرمان سوپرجام شده) از پاریس وداع کند.

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان