Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه امروز یک نسخه از اعتبارنامه «سمیر الرفاعی» سفیر جدید فلسطین در سوریه را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، المقداد از تصمیم انتصاب الرفاعی برای جانشینی سفیر فقید «محمود الخالدی» که کار و زندگی خود را وقف خدمت به آرمان فلسطین و روابط سوریه و فلسطین کرده بود ، استقبال کرد و برای وی آرزوی موفقیت در وظایف آینده خود به نفع مسائل سوریه و فلسطین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المقداد در این دیدار تاکید کرد که روابط بین برادران سوری و فلسطینی روابط مربوط به سرنوشت، حال و آینده است و فلسطین در قلب هر شهروند سوری و عرب  آزاده و شریفی است و هیچ تفاوتی بین دو کشور علیرغم همه تلاش‌ها و برنامه‌های غربی و صهیونیستی برای جدا کردن آنها  از یکدیگر وجود ندارد.

وزیر خارجه سوریه گفت: سوری‌ها و فلسطینی‌ها فرزندان یک ملت واحد هستند که دارای یک تاریخ  و یک سرنوشت مشترک و دغدغه‌های مشترکی هستند.

المقداد مقاومت بزرگی را که مردم فلسطین در پاسخ به اقدامات اخیر مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ساکنان محله الشیخ جراح و مسجد الاقصی نشان داد، ستود و گفت: ملت فلسطین بار دیگر عزم خود را برای پایبندی به آرمان‌هایشان و دست نکشیدن از حقوق تاریخی خود ثابت کرد.

الرفاعی نیز به نوبه خود با ابراز خوشحالی فراوان از انتصابش  به عنوان سفیر فلسطین در دمشق با اشاره به اینکه سوریه حامی واقعی آرمان فلسطین است و بهای پایبندی به موضع ثابت و محکم خود  را با خون شهدا ​​داده است، گفت:  جنگ تروریستی علیه سوریه در طی ده سال گذشته نتیجه دفاع از حقوق مردم فلسطین است و این وحدت سرنوشت و تاریخ مشترک بین مردم سوریه و فلسطین را ثابت می‌کند.

 

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه سفیر فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • سرنوشت لایحه امنیت شغلی به کجا ختم شد؟
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش