Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر شناخته شده تلویزیون در جریان تصویربرداری به کرونا مبتلا شد اما فارغ از اشاره به محبت‌های مردم، گلایه‌ای قابل توجه از همکارانش داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سپند امیرسلیمانی را با کارهای طنز و پربیننده‌ای مثل "مرد دو هزار چهره"، "خوش‌نشین‌ها" و حتی "زوج یا فرد" بیشتر می‌شناسیم و این روزها در قابِ شبکه دو سیما با کار و نقشی متفاوت ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مجموعه "کلبه عمو پورنگ" نقشِ کِرم را بازی می‌کند. او در جریان تصویربرداری این مجموعه به کرونا مبتلا شد و الان دوران نقاهت را سپری می‌کند. 

امیرسلیمانی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم  به این نکته اشاره کرد به محضِ اعلام ابتلایم در فضای مجازی با موجی از محبتِ مردم که همیشه نسبت به من در طول این سال‌ها داشتند، مواجه شدم؛ جالب است که این بار دوستان تازه‌‌ام یعنی کودکان و نوجوانان هم به من لطف داشتند؛ حتی با گریه برایم در دایرکت پیام می‌گذاشتند. برای بیماری‌ام گریه کردند و انرژی خیلی اساسی در من ایجاد کردند. 

بازیگر سریال "مرد دو هزار چهره" در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شد به عوامل و هنرمندان مجموعه‌ها و برنامه‌های در حال ساختِ تلویزیون، واکسن زده می‌شود، مگر این اتفاق برای شما نیفتاده، تأکید کرد: قرار بود این اتفاق بیفتد واکسن بزنیم اما نشد! طی یک فرآیند عجیب و غریب خیلی مردم اعتراض کردند به این ماجرا، چرا باید بازیگران در اولویت باشند؟ البته من نمی‌خواهم بگویم در مورد اینکه مردم حق داشتند این اعتراض را بکنند و یا حق نداشتند. رویِ صحبت من با یکسری از همکاران خودم است که واکسن‌زدن‌شان را نمایش می‌دهند. ما با پاندمی سروکار داریم که خیلی از آدم‌ها را درگیر و خیلی از خانواده‌ها را داغدار کرده است. 

وی افزود: این رفتارشان آدم‌ها را عصبانی می‌کند! من واقعاً‌ فکر می‌کنم برای کار ما واکسن به شدت لازم است چون تنها شغلی هستیم در جهان که باید بدون ماسک کار کنیم. اگر هم واکسن می‌زنند چرا این اتفاق را به شو می‌گذارند! در دوران زندگی‌ام دو مسافرت خارج از کشور هم داشتم هیچ‌وقت عکسی نگذاشتم که شاید آدم‌هایی ببینند که نمی‌توانند به این مسافرت بروند و آه‌نداری سر بکشند! برخی از همکارانِ ما برخی اوقات کارهایی می‌کنند که ناسزایش را ما باید بشنویم. 

امیرسلیمانی درباره وضعیت جسمانی‌‌اش گفت: من روز دوم قرنطینه را می‌‌گذارم و خدا را شکر اطرافِ من رفته‌اند تست داده‌اند و به کرونا مبتلا نشده‌اند. الان تب و بدن درد دارم و باید برویم جلوتر تا ببینیم بیماری چطور روی بدنِ من خودش را نشان می‌دهد. در حالی که آسم هم دارم و در همان لحظات اول به پزشک مراجعه کردم و در حال مصرف نسخه پزشکم و امیدوارم با دعای خیر مردم هرچه زودتر بتوانم به کلبه عمو پورنگ برگردم. 

مناظره | عنقا: امروز من متهم می‌کنم امثال آقای طالب‌زاده‌ را/ طالب‌زاده: تهیه‌کننده می‌تواند بزرگ‌ترین کلاهبردار یا بهترین متفکر باشد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رسانه ملی تلویزیون ویروس کرونا رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین