Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بسکتبال گفت: عملکرد تیم ملی قابل دفاع نیست و مربی خارجی امکانات بهتری را درخواست خواهد کرد.

به گزارش برنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران خرداد ماه در دو مسابقه انتخابی المپیک به میزبانی اتریش و مجارستان شرکت کرد و با ۷ شکست پیاپی از دور رقابت‌ها حذف شد.

سپیده جعفری، مربی بسکتبال درباره عمکلرد تیم ملی کشورمان در این دو رویداد به خبرنگار ورزشی برنا گفت: درست است که ما خیلی بازی های خوبی را به نمایش نگذاشتیم و طبیعتا نتیجه مطلوبی را هم کسب نکردیم بنابراین این نتایج قابل دفاع نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط چند سال که تیم بانوان را عازم مسابقات بین المللی می کنیم البته این نمی تواند دلیل کافی برای ناکامی تیم در رقابت مهم بین المللی باشد. این بازی ها یک فرصت طلایی برای ما بود. بنابراین بهتر بود فدراسیون برنامه ریزی بیشتر و مناسب تری را برای تیم داشت. آن چیزی که در مسابقات مشخص بود آمادگی خوب تمامی تیم ها بود. متاسفانه تیم ایران نه تمرینات کافی داشت و نه بازی تدارکاتی، پس باید همه این فرصت را غنیمت می دانستیم م همه پای کار می آمدیم وگرنه بازیکنان ما حتی با پوششی که دارند چیزی کم از سایر کشورها و تیم ها ندارند.

این مربی بسکتبال خاطر نشان کرد: به اعتقاد من کادر فنی هم با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد عملکرد خوبی داشت. ببینید در همین مسابقات اکثر تیم ها با سه مربی در مسابقات شرکت می کردند این در حالی است که ما فقط یک مربی داشتیم. حضور مربی خارجی هم خوب است و به تیم کمک می کند اما باید با برنامه ریزی درست باشد. البته که مربی خارجی امکانات بهتری را درخواست خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران المپیک اتریش بسکتبال برنا بازی رقابت مربی خارجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم