Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:17:23 GMT

افزایش ۱۰ درصدی تعداد تعرفه‌های انتخاباتی خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۹۴۴۰

افزایش ۱۰ درصدی تعداد تعرفه‌های انتخاباتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی در حاشیه بازدید از مخزن تعرفه‌ها و ملزومات انتخاباتی که در اهواز انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فرآیندهای کار ستاد انتخابات کشور و استان‌ها تحویل گرفتن تعرفه‌های رای است.

وی افزود: متناسب با نیاز استان، تعداد واجدین شرایط و همچنین سوابق انتخابات دوره قبل، تعرفه در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه تعداد تعرفه‌ای که امسال در اختیار استان خوزستان گذاشته شده است، ۱۰ درصد بیشتر از دوره قبل است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: کار توزیع تعرفه‌ها و ملزومات شهرستان‌ها در ستاد انتخابات استان با حضور هیات نظارت بر انتخابات آغاز شده است و اکنون در حال توزیع هستیم.

نجاتی عنوان کرد: امسال چهار میلیون تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری به استان خوزستان داده شده است که میان فرمانداری‌های ۲۸ شهرستان استان خوزستان توزیع خواهد شد. امسال همچنین چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تعرفه رای مربوط به انتخابات شوراها در اختیار استان گذاشته شده است.

وی ادامه داد: روند توزیع تعرفه‌ها و ملزومات شهرستان‌ها که از ۱۷ خردادماه در استان آغاز شده، تا فردا ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به بحث تبلیغات و تجمعات انتخاباتی در شرایط کرونا، گفت: در خوزستان چهار محل روباز برای استفاده از تبلیغات و تجمعات داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است. ورزشگاه تختی اهواز، ورزشگاه غدیر اهواز، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و یک محل دیگر که پیگیر آن هستیم برای بحث تجمعات داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است.

نجاتی با بیان اینکه در مکان‌های روباز نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است، بیان کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با اعلام درخواست برای تجمع خود و طرفداران‌شان می‌توانند براساس تعهداتی که ستاد ملی کرونا تعیین کرده در این محل‌های مشخص شده تجمع کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان شوراها با هماهنگی فرمانداری‌ها اقدام به تبلیغات کنند، افزود: داوطلبان انتخابات شوراها قبل از هرگونه انجام هزینه برای اجاره ستادهای انتخاباتی، حتما به فرمانداری‌ها مراجعه و شیوه‌نامه تبلیغات را از فرمانداری‌ها دریافت کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان‌کرد: فضای انتخاباتی در خوزستان آغاز شده و در حال بیشتر شدن است. مجریان انتخابات و همچنین داوطلبان وظیفه دارند تا در چهارچوب قانون عمل کنند و امیدواریم به همین شکل عمل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان افزایش تعرفه انتخابات انتخابات ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات ستاد انتخابات فرمانداری ها تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برپایی انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این دور از انتخابات در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، در ۲۲ حوزه انتخابیه ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است. بنابر گزارش فارس، وی افزود: انتخابات ۲۱ اردیبهشت، در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود. سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت بروز اختلال و مشکل در روند برگزاری انتخابات الکترونیک، چه تدبیری اتخاذ شده، اظهار کرد: وزارت کشور برای این ۸ حوزه، تعرفه کاغذی هم ارسال کرده که در صورت بروز هرگونه مشکلی، شیوه رأی‌گیری در آن حوزه تغییر خواهد کرد.

اسلامی با اشاره به شکل برگه تعرفه‌های رأی، گفت: در مرحله اول به دلیل برگزاری همزمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تعرفه‌ها یکپارچه بود، اما در مرحله دوم فقط برگه تعرفه رأی مختص انتخابات مجلس است، بر این اساس تعرفه دور دوم انتخابات کوچک‌تر و به سبک ایرانی اسلامی طراحی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین از چاپ و ارسال تعرفه‌های دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به استان‌های مربوط خبر داد و تأکید کرد: درباره تعرفه‌های انتخاباتی مشکلی وجود ندارد. وی ادامه داد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت در فضای حقیقی و مجازی آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد. دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغاتی که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، ملاک خواهد بود، لذا از نامزدها انتخابات می‌خواهیم براساس آن عمل کنند. اسلامی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات حتما باید وارد سامانه مالی انتخابات شوند و منابعی که برای تبلیغات در اختیار گرفته‌اند ثبت کنند، همچنین نامزدها سعی کنند هزینه‌های انتخاباتیشان از سقف مصوب بالاتر نرود. وی گفت: سامانه انتخاب ایران، برای اطلاع مردم از زندگینامه، شرح حال و سوابق نامزدهای دوازهمین دوره انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت از سابقه کاری نامزدهای مورد نظر خود مطلع شوند. سخنگوی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند. 27215 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902125

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی