Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ویروس کرونا امروز به کلمه‌ای آشنا برای مردم تبدیل شده و بیش از یک سال جهان را با ایجاد مشکلات فراوان درگیر کرده است.

وی با اشاره آغاز فرایند تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر جان خود را براثر این بیماری از دست داده‌اند و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود پیک جدید کرونا مجدد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی مطابق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تبلیغات انتخاباتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خاطر نشان کرد: برپایی ستادهای انتخاباتی در فضای سرپوشیده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود و کاندیدها تنها مجاز برپایی ستاد انتخاباتی در فضای باز با ۳۰ درصد ظرفیت هستند.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری و راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است و کاندیدها می‌توانند دستورالعمل کامل را از سایت وزارت بهداشت دریافت و مطالعه کنند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: باید در ستادهای انتخاباتی از توزیع مواد غذایی پرهیز شود تا زنجیره انتقال ویروس کرونا تشکیل نشود.

کرمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا امروز با نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۷۰ هزار اخطار بهداشتی به واحدهای توزیع مواد غذایی و کالاهای اساسی داده شده و متأسفانه ۲۰ هزار واحد صنفی پلمب شده است.

کد خبر 5230484

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا تبلیغات ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان اردبیل سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه قیام 15 خرداد مشارکت مردم در انتخابات سالروز ارتحال امام خمینی ایلام عکس استانها دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ستادهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است