Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:25:43 GMT

آقا وحید؛ سکوت سرشار از افتخار

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۹۵۲۴

گلزن سابق تیم ملی و نماینده ایران در بوندس‌لیگا، حالا در چهره دستیار اسکوچیچ در تمرین تیم ملی دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی به بحرین سفر کرده بود که کادر فنی تیم ملی باید خود را ثابت می‌کرد و در بازی حساس با بحرین محکوم به پیروزی شده بود. ایران دو بازی اول خود در بحرین را پیروز شد و در این بین نباید از نقش وحید هاشمیان دستیار اسکوچیچ غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاشمیان به همراه اسکوچیچ مهمان همیشگی ورزشگاه‌های بدون تماشاگر بازی‌های لیگ برتر بودند. آن‌ها تمام بازی ها را زیر نظر داشتند و حتی در میان حساس ترین بازی‌های لیگ نقشه پیروزی چهار بازی حساس تیم ملی ایران را می‌کشیدند. او که بازمانده کادرفنی تیم ملی از بازی های رفت و آن شکست های تلخ است  انگیزه زیادی برای کسب چهار پیروزی متوالی با تیم ملی دارد.

 

هاشمیان که سال‌ها در فوتبال آلمان حضور داشته است از تجربه بازی در هامبورگ، بوخوم و هانوفر برای ساختن تیمی با نظم، هماهنگ و تشنه گل‌زنی و پیروزی تا آخرین لحظه بازی، استفاده می‌کند. وحید هاشمیان، هلی‌کوپتر فوتبال ایران که در مرحله اول مقدماتی ۲۰۰۶ هم با درخششی فوق العاده دروازه ژاپن را گشوده بود حالا در قامت مربی اینطور آرام و با طمانینه در حال آموزش آموخته های خود به شاگردانش برای هموار کردن راه ششمین صعود فوتبال ایران به جام جهانی است.

 

 

تیم ملی ایران وحید هاشمیان (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید هاشمیان مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست