Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری با حاشیه‌هایی در خصوص تمدید زودتر از موعد قرارداد بازیکنان خود روبرو شد.

موضوعی که با شروع مذاکرات شفاهی و کتبی ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه با بازیکنان برای تمدید قرارداد شکل جدی تری به خود گرفت.

مدیران باشگاه بر خلاف اینکه شروع زودهنگام مذاکره برای تمدید قرارداد را رسانه‌ای نکنند صحبت از ارسال انواع پیام‌های مختلف رسمی و غیر رسمی به وحید امیری، مهدی شیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو داشتند تا نگاه هواداران این تیم را به موضوع تمدید قرارداد معطوف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس زودتر از اینکه پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشیند به الاهلی قطر پاسخ مثبت داد تا فصل آینده در این تیم بازی کند.

با این حال سایر بازیکنان پرسپولیس نیز غیر از احمد نورالهی حاضر به تمدید قرارداد خود برای فصل آینده گرفته اند و از مدیر برنامه‌های خود خواسته اند به سایر پیشنهادات پاسخ منفی دهند.

نورالهی نیز حاضر به مذاکره با باشگاه پرسپولیس شده است اما انتظار دارد برای گذشتن از پیشنهاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری‌اش از لیگ ستارگان قطر پول خوبی از پرسپولیس دریافت کند. این بازیکن همه چیز را به پایان فصل جاری لیگ برتر موکول کرده است.

سرخپوشان در حالی برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی پاسخ مثبت داده‌اند که هواداران این تیم تصور می‌کردند قرارداد بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حضور ندارند در تعطیلات فعلی لیگ برتر تمدید می‌شود اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدام مثبتی در جهت تمدید این قراردادها بر نداشته است تا وضعیت آنها همچنان نامعلوم باقی بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی باشگاه پرسپولیس تمديد قرارداد تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال محمدحسین کنعانی زادگان تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...