Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:24:20 GMT

آزادکاران پنج وزن دوم امروز به میدان می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۹۶۳۵

آزادکاران پنج وزن دوم امروز به میدان می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان از روز گذشته با شرکت آزادکاران پنج وزن نخست در شهر ورشو برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق شدند به سه مدال طلا، نقره و برنز در وزن ۹۷ کیلوگرم دست یابند.

در نخستین روز از این پیکارها که به عنوان رنکینگ المپیک توکیو برگزار می‌شود، محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی و علی شعبانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان رفتند که محمدیان با مدال طلا به کار خود پایان داد و شعبانی و کریمی هم به مدال نقره و برنز این وزن دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه مسابقات قرار است مدعیان پنج وزن دوم نیز از ظهر امروز به میدان بروند که طی آن رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

این پیکارها از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برخوردار است چراکه طبق برنامه کادرفنی، سرنوشت انتخاب ملی پوشان سه وزن المپیکی کشورمان در این میدان بین المللی مشخص خواهد شد.

طبق اعلام فدراسیون کشتی در صورت قانع نشدن کادر فنی از نتایج بدست آمده و یا برخورد نکردن کشتی گیران کشورمان به یکدیگر، احتمال این وجود دارد که با نظر کادر فنی مسابقه انتخابی رو در رو در لهستان بین نفرات مدنظر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان موفق شد توسط رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند. همچنین در مسابقات گزینشی آسیا نیز امیرمحمد یزدانی در ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم سه سهمیه باقی مانده را کسب کردند تا سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک کامل شود.

کد خبر 5230517 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد تورنمنت بين المللي لهستان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال بحرین تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال بحرین مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران دراگان اسکوچیچ کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟