Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیض اللهی گفت: مشکل کمبود واکسن برای نوبت دوم یک مشکل کشوری است البته جای نگرانی وجود ندارد و در هفته آخر خرداد بر اساس قول مساعد مسئولان وزارت بهداشت به اندازه کافی واکسن در سطح استان تأمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «صفر فیض اللهی» شب گذشته (سه شنبه 18 خرداد) در گفتگوی ویژه خبری در خصوص واکسیناسیون افراد سالمند در استان بیان کرد: میزان واکسن استفاده شده در استان بستگی به میزان واکسن ورودی به کشور دارد زیرا تأمین واکسن از سطح مرکز انجام می شود و واکسنی که وارد کشور می شود به نسبت بین استان ها و شهرستان های مختلف کشور توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: به طور متوسط در استان در روز از هفته دوم خرداد تاکنون یک هزار و 200 تا یک هزار و 500 دوز واکسن مصرف داشتیم.

 

وی عنوان کرد: مشکل کمبود واکسن برای نوبت دوم یک مشکل کشوری است البته اطمینان می دهیم جای نگرانی وجود ندارد و در هفته آخر خرداد بر اساس قول مساعد مسئولان وزارت بهداشت به اندازه کافی واکسن در سطح استان تأمین خواهد شد.

 

فیض اللهی یادآور شد: تاریخی که بر روی کارت های واکسیناسیون درج شده است حداقل فاصله ای است که باید بین دو واکسیناسیون و جود داشته باشد و این نوبت تا سه ماه هم اگر به تأخیر افتد جای نگرانی وجود ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشمولان واکسن کرونا بدون دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: واکسن دانشگاه علوم پزشکی قزوین واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده