Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه در اربعین به نسبت استان ها، جمعیت و خدمات به زوار همیشه رتبه نخست هستیم، گفت: استاندار، فرمانداران و بخشداران به صورت شبکه ای می توانند جهت کمک به ستاد عتبات عالیات همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» در نشست ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و مساحت کل کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی صد در صد شیعه و با همه حکومت های قبل از پیروزی انقلاب سر ناسازگاری داشت، ولی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورد که یکی از نشانه های آن بیشترین حضور در جبهه های جنگ به نسبت جمعیت بود.

وی با اشاره به اینکه همه شهدای این استان در خط مقدم به شهادت رسیدند، افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته و دارند.

سردار حکمتیان یادآور شد: علیرغم همه ظرفیت های موجود در استان(نفت، گاز، آب، منابع طبیعی و گونه های گیاهی مختلف) ولی نتوانستیم از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم.

فرمانده تیپ خط شکن 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به خدمات ارزنده ای که انقلاب و نظام اسلامی به استان ارائه داده ولی به دلیل ظلم هایی که رژیم شاهنشاهی بر این مردم روا داشته، هنوز مشکلاتی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه فتح و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در زمینه همکاری با ستاد عتبات عالیات پای کار هستند، ادامه داد: در زلزله سی سخت موکب ها پای کار آمدند و کمک های مومنانه و خدمات رسانی به زلزله زدگان را داشتند.

سردار حکمتیان با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات در حوزه تعمیر، مرمت، برپایی ایستگاه صلواتی، راه اندازی آشپزخانه ثابت و سیار فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در شهر سی سخت بی نظیر بود و همه ارگان ها و نهادها در این زمینه همراه و همدل بودند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد این ستاد را یکی از نهادهای همکار در زلزله سی سخت دانست و ادامه داد: نماینده ولی فقیه با بسیج ائمه جمعه و جماعات، هیئت های مذهبی و فرمانده سپاه نیز با بسیج همه امکانات در صحنه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در اربعین به نسبت استان ها، جمعیت و خدمات به زوار همیشه رتبه نخست هستیم، گفت: استاندار، فرمانداران و بخشداران به صورت شبکه ای می توانند جهت کمک به ستاد عتبات عالیات همکاری لازم را داشته باشند، ضمن اینکه نگاه همه مسئولان ادارات فرهنگی خدمت به اهل البیت (علیهم السلام) است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت موکب ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد