Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با تشریح مجموعه اقدامات واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت فردیس در  اردیبهشت ماه گذشته، گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۴ هزار و ۶۵۸ مورد بازدید از واحدهای صنفی سطح شهرستان توسط تیم سلامت واحد بهداشت محیط در طول یک ماه گذشته انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در نتیجه این بازدید ۲۱۵ فقره اخطار پلمب برای واحدهای صنفی متخلف صادر و ۱۱۱ واحد از مراکز و اماکن  متخلف برای  تعطیلی موقت پیشنهاد شد.  ۳۷ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۲۶ واحد صنفی متخلف از بین مراکز و اماکن، پلمب شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این بازدیدها ۵۴ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده است؛ از کشف و معدوم سازی ۷ هزار و ۵۱۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طول یک ماه گذشته در سطح شهرستان  خبر داد. 

وی افزود: در طول این مدت و به منظور بررسی وضعیت آب شرب مورد مصرف شهروندان و در راستای حفظ سلامت جامعه، ۳۰ مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، ۹۳ مورد نمونه برداری از  آب و یکهزار و ۷۹۰ مورد کلر سنجی آب آشامیدنی توسط بازرسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فردیس انجام شده است. 

ترابی بازدید از ۹۴ مرکز بهداشتی درمانی و مطب و آزمایشگاه، ۶ مورد بازدید از  زندان  و مراکز نظامی، ۲۵ مورد بازدید پارک و ورزشگاه ها، ۱۲۰ مورد بازدید از مراکز آموزشی و ۵۲ مورد بازرسی مشترک با سایر سازمان ها را از دیگر اقدامات واحد بهداشت محیط در طول یک ماه گذشته برشمرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا ترابی بازرسی پلمب واحد بهداشت محیط مورد بازدید ماه گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فریدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه طی گزارشات و شکایات مردمی واصله به این اداره مبنی بر انتشار بو نامطبوع به خصوص در هنگام شب در منطقه جعفرآباد جنگل شهرستان ورامین، پس از شناسایی یک واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و آلایندگی برای ادامه فعالیت این واحد اقدام شد، افزود: پس از بی توجهی مسئول واحد به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحد آلاینده پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده باید پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی محیط زیست نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام کند، در غیر این صورت، از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6097110

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه