Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@04:55:58 GMT

زن عصبانی شوهرش را کشت و به پلیس گفت گم شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۱۹۴

این زن وقتی نزد کارآگاهان پلیس استان فارس رفت، گفت: شوهرم به نام مجید برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و بعد از آن دیگر خبری از او نشد و حتی تلفنش را هم جواب نمی‌دهد و من نگران هستم که مبادا اتفاقی برایش رخ داده باشد.
کارآگاهان بعد از تشکیل پرونده اولیه، تلاش خود را برای یافتن ردی از مجید آغاز کردند، اما این تحقیقات بی‌نتیجه بود تا اینکه جسد فردی ناشناس پیدا و در بررسی‌های ابتدایی معلوم شد این فرد همان مجید است که به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته عجیب در این پرونده، آن بود که همسر مجید بعد از اعلام شکایت و مطرح‌کردن خبر مفقودشدن شوهرش، دیگر موضوع را پیگیری نکرده بود.

کارآگاهان که به این موضوع ظنین شده بودند، به بررسی زندگی خانوادگی مقتول پرداختند و پی بردند او و همسرش به نام فتانه اختلاف‌های شدیدی با هم داشته‌اند.

افشای این موضوع سبب شد فتانه با دستور قضائی بازداشت شود. او که ابتدا سعی می‌کرد وانمود کند بی‌گناه است، در بازجویی‌های تخصصی وادار به اعتراف شد و گفت: من و مجید از چند ماه قبل با هم دچار اختلاف‌های شدیدی شدیم؛ طوری که دیگر نمی‌توانستم با او زندگی کنم. از طرفی شوهرم من را طلاق نمی‌داد. اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه روز حادثه بار دیگر با هم جروبحث کردیم. من که به‌شدت عصبانی شده بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم، کارد میوه‌خوری را برداشتم و با آن ضربه‌ای به گردن مجید زدم. شوهرم غرق در خون شد و روی زمین افتاد. زمانی به خودم آمدم و فهمیدم چه کرده‌ام که دیگر کار از کار گذشته و همسرم فوت شده بود. درحالی‌که به‌شدت ترسیده بودم، جسد را از خانه خارج کردم و بعد هم با مراجعه به پلیس اعلام کردم شوهرم گم شده است. می‌خواستم با این کار، سوء‌ظن‌های احتمالی نسبت به خودم را برطرف کنم.
این زن هم‌اکنون در بازداشت به‌ سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی که زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.
به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن

دیگر خبرها

  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!