Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی گفت: در یکسال گذشته با راه‌اندازی ۳۷ واحد صنعتی راکد برای ۷۰۰ جوان در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» صبح امروز(چهارشنبه، 19خرداد) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌ریزی درست، واقع‌نگر و امکانات، برای موفقیت یک مسئول در حوزه کاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا همسویی، همگامی و هم‌خوانی را موجب تحقق برنامه‌های هدفمند عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای جوانانی با ظرفیت بالا در عرصه‌های مختلف است.

 

وی با بیان اینکه ورزشکاران شهرستان صومعه‌سرا شایسته بهترین‌ها هستند گفت: این جوانان علی‌رغم همه کمبودها و امکانات به موفقیت‌های زیادی در این راستا دست یافته‌اند.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه امروزه اشتغال، مسکن و ازدواج مهمترین دغدغه و مشکلات جوانان محسوب می‌شود تصریح کرد: باید همه مدیران در راستای رفع این مشکلات نهایت تلاش را داشته باشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در یکسال گذشته با راه‌اندازی 37 واحد صنعتی راکد برای 700 جوان در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شده است بیان کرد: در صددیم 2 واحد صنعتی بزرگ دیگر را در شهرستان راه‌اندازی کنینم و جوانان بیشتری در انجا به اشتغال مشغول شوند.

 

وی با بیان اینکه باید به جامعه امیدآفرینی تزریق شود زیرا امیدآفرینی محور اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات است خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات، اقتدار نظام و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایجاد اشتغال ازدواج جوانان اشتغالزایی واحد صنعتی راه اندازی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای امسال تمهید شده که احیای واحد‌های راکد از جمله مهمترین آنها بوده و در این راستا از ظرفیت تسهیلات بانکی بیش از پیش بهره خواهیم برد.

وی افزود: سیستم بانکی تحرک اصلی تحقق این مهم بوده و لازم است بخشی از تسهیلات بانک‌ها برای احیای واحد‌های راکد متمرکز شود.

سرتیپی اضافه کرد: احیای واحد‌های راکد از جمله برنامه‌های مستمر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی طبق منویات دولت سیزدهم به شمار می‌رود و امسال نیز با قدرت این امر را دنبال می‌کنیم.

وی بر جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و ادامه داد: این امر از مهمترین مباحثی است که در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارد و باید اهتمام ویژه‌ای بر آن داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ملاک تایید ثبت سفارش واحد‌های تولیدی، پیش‌بینی آمار تولید واحد‌ها و درج آنها در سامانه جامع تجارت است، اظهار کرد: اولویت تخصیص ارز برای واحد‌هایی است که محصولات تولیدی آنان صادرات محور باشد.

سرتیپی گفت: زمین در شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد و پایش مستمر شود.

وی بر تقویت کلینیک عارضه یابی صنایع در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: این امر برای احصای صحیح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و ارائه راهکار‌های عملی برای رفع موانع تولید واحد‌ها مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است