Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدابوالفضل پرپنچی با تشریح عملکرد این نهاد در مرحله سوم پویش ایران همدل، افزود: سومین مرحله پویش ایران همدل با همراهی مردم، خیران و نهادها و گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و … در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در قالب پویش ایران همدل بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان به نیازمندان در قالب غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی کمک شد، گفت: سومین مرحله پویش ایران همدل بعد از فرمان مقام معظم رهبری با همراهی مردم، خیران و نهادها در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرپنچی، ادامه داد: در همین جهت یک میلیون و ۸۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۵۶۰ هزار افطاری ساده میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به فعالیت ۳۰۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، عنوان کرد: ۹ هزار و ۶۶۶ نیروی داوطلب و جهادی در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی مشارکت داشتند.

وی، گفت: میزان کمک‌های مردم، خیّران، نهادها و سازمان و گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و … در پویش ایران همدل در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان ۸۴ درصد رشد داشته است.

پرپنچی با تقدیر از مشارکت مردم، خیّران، سازمانها و نهادها در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل گفت: این پویش به لطف خداوند و با همراهی مردم نیکوکار در مقاطع خاص ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5230577

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کمیته امداد امام خمینی پویش ایران همدل انتخابات 1400 شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا گردشگری وضعیت معابر سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست سازمان زندان ها زندانی پویش ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.

ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها