Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، نماینده آمریکا در بیانیه ای در جلسه شورای حکام که از هفتم ژوئن آغاز شده است، درباره برنامه هسته ای ایران گفت: ما قویا از ایران می خواهیم از هرگونه اقدامی که مانع از جمع آوری اطلاعات لازم برای برقراری دوباره تداوم وقوف[بر فعالیت هسته ای ایران] توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا دسترسی آن به این اطلاعات نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بیانیه آمریکا مطرح شد: چنین اقدامی، حداقل موجب پیچیده کردن جدی تلاش های مداوم برای رسیدن به تفاهمی پیرامون این خواهد شد که ایران چگونه می تواند به پایبندی به تعهداتش در برجام در ازای از سرگیری مشابهی از سوی آمریکا بازگردد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران در ماه فوریه تفاهم نامه ای سه ماهه امضا کردند که ضربه ی تصمیم تهران برای کاهش همکاری‌اش با آژانس از طریق پایان دادن به اقدامات مضاعف نظارتی تعیین شده تحت توافق هسته‌ای را کمتر کرد.

طبق این تفاهم نامه که در ۲۴ ماه مه به مدت یک ماه دیگر تمدید شد، اطلاعات[از  تاسیسات هسته ای ایران] به روشی جعبه سیاه مانند گردآوری می شود و آژانس فقط مجاز است بعدتر به آن دسترسی پیدا کند. مشخص نیست که این تفاهمنامه دوباره تمدید شود یا نه و آژانس گفته است چنین مذاکراتی با ایران در حال سخت تر شدن هستند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آژانس شورای حکام اطلاعات هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا