Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به روند انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران برای المپیک و طلای محمدیان در جام زیلکوفسکی لهستان پرداخت.

خبرگزاری میزان - مسابقات کشتی آزاد جام زیلکوفسکی در حالی از روز گذشته در ورشو لهستان آغاز شده است که در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ۳ ملی‌پوش کشورمان برای مشخص شدن فرد اعزامی به المپیک به مصاف حریفان رفتند که در نهایت محمدحسین محمدیان موفق شد با پیروزی در فینال مقابل علی شعبانی با کسب مدال طلا کشتی‌گیر اعزامی به المپیک توکیو در این وزن لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به این موضوع نوشت: محمدحسین محمدیان مجبور بود تا آخرین روز صبر کند، اما ارزشش را داشت، چون با موفقیت در مسابقات لهستان در ورشو موفق به کسب مدال طلا شد.

ارزش این مدال طلا در حالی افزایش یافت که محمدیان پس از غلبه بر ۲ هموطن خود برای کسب عنوان قهرمانی، به عنوان نماینده ایران در المپیک توکیو نیز انتخاب شد. محمدیان پس از غلبه بر علیرضا کریمی و علی شعبانی به این جایگاه رسید.

ایران در مسابقات اوپن لهستان به عنوان یک تورنمنت انتخابی المپیک در ۳ وزن آزاد و یک وزن فرنگی نگاه می‌کند.

محمدیان در این باره گفت: خدا را شکر که توانستم برنده شوم. این بزرگترین روز برای من نیست، اما خوشحالم.

طلای محمدیان ممکن است برای سیدبندی در وزن در المپیک کافی نباشد، اما به انتظار طولانی ایران برای نهایی شدن کشتی‌گیر اعزامی در این وزن پایان داد. وی در مسابقات مقدماتی المپیک قاره آسیا سهمیه را کسب کرده بود.

محمدیان و شعبانی هر دو با احتیاط مبارزه می‌کردند و هر کدام یک امتیاز گرفتند، اما چون محمدیان موفق شد امتیاز خود را در تایم دوم کسب کند، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

محمدیان خاطرنشان کرد: من از زمان گذشته با شعبانی کشتی گرفتم و سبک او را می‌دانم. قبل از اینکه به ورشو بیاییم، استراتژی‌های زیادی را نهایی کردم که خوشبختانه نتیجه داد.

بیشتر بخوانید: کشتی آزاد جام زیلکوفسکی| محمدیان با غلبه بر شعبانی مسافر المپیک شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی کشتی آزاد محمدحسین محمدیان علی شعبانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی کشتی آزاد محمدحسین محمدیان علی شعبانی اتحادیه جهانی کشتی جام زیلکوفسکی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد